AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Huff, er biotante til to bionieser - jeg glemte å ta med gave til de ved forrige besøk og de ble så skuffet. Er det akseptert i gaveverdenen å sende i etterkant av besøket i posten?Anonymous poster hash: 065eb...1eb
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Bio? Anonymous poster hash: 7a1ca...c74 6
Oppgitt78 Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Selvsagt! Bionicle Lego passer fint til det formålet.. 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Bio?Anonymous poster hash: 7a1ca...c74 Tenkte det er vanlig på KG å presisere at man alltid mener "bio" og ikke "fars venninne"? Har lest endel tråder der enkelte bruker begrepet "biomor", og hvis behovet er der så må vel det gjelde andre også?Anonymous poster hash: 065eb...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Jeg får sende en ekstra fin gave i etterkant...det viktige er vel at bioniesene får gave, ikke tidspunktet. Min biosøster var heldigvis enig, hun er tross alt biomor til mine bionieser. 😄👍Anonymous poster hash: 065eb...1eb 7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Har du ikke gitt bursdaggave eller er det gave ved besøk det ikke ble? nr 1 hadde jeg selvfølgelig rettet opp i med en gang, nr 2 hadde jeg bare avviklet. Anonymous poster hash: cd1e0...225
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 En glemt bursdagsgave kan man gi neste gang eller sende i posten. Litt skuffende,men det går helt fint (mannne glemte bursdagsgaven til nevøen sin da han og ungene var de i selskap i vår (jeg jobbet og kunne ikke bli med), men da tok vi den bare med neste gang vi kom på besøk) Er det ikke bursdag, så ikke tenk på det. Det er ingen god idè å venne barn til å få gave hver gang man kommer på besøk Anonymous poster hash: d1106...0ca 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Jeg får sende en ekstra fin gave i etterkant...det viktige er vel at bioniesene får gave, ikke tidspunktet. Min biosøster var heldigvis enig, hun er tross alt biomor til mine bionieser. 😄👍Anonymous poster hash: 065eb...1eb :hoho:Herlig. Anonymous poster hash: a6f9a...6aa 1
Gjest Matronella Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Det har skjedd at jeg har kommet på bursdagen dagen før og ikke rukket å kjøpe gave, de bor langt unna og for å få gaven på bursdagen så må den kjøpes og sendes i god tid. Da har jeg informert om at pakke kommer, tante har vært treg med å kjøpe gave og så skynder jeg meg og kjøper og sender. Ungene har vært fornøyde.
MariaHP Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Hahaha 😂😂😂 husk å spør biomor hva dem ønsker seg
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 Som biomor og bioingeniør er jeg enig i at bionieser (og bionevøer for den saks skyld) bør få gave av sin biotante når de har bursdag. Biotante bør sende forsinket gave til sin biofamilie fortest mulig, for å unngå mistillit innenfor den nære biofamilien. Anonymous poster hash: a4bf4...dfc 7
nattsvermer Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Som biomor og bioingeniør er jeg enig i at bionieser (og bionevøer for den saks skyld) bør få gave av sin biotante når de har bursdag. Biotante bør sende forsinket gave til sin biofamilie fortest mulig, for å unngå mistillit innenfor den nære biofamilien. Anonymous poster hash: a4bf4...dfc Antar at gaven må være biologisk? 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #13 Skrevet 18. september 2015 Huff, er biotante til to bionieser - jeg glemte å ta med gave til de ved forrige besøk og de ble så skuffet. Er det akseptert i gaveverdenen å sende i etterkant av besøket i posten?Anonymous poster hash: 065eb...1eb Hva i alle dager er en biotante? ??Anonymous poster hash: c4589...8e0 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #14 Skrevet 18. september 2015 Remaken av Bionic Commando var ganske ålreit, anbefaler den. Anonymous poster hash: ac045...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå