Gå til innhold

Hva skjer etter ONS..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter et ONS bør man vente med å ta kontakt?

Og hvordan går man frem? Kom nettopp ut av et langt forhold, så har faktisk ikke noen erfaring med one night stands.

Har en følelse av at de fleste kun er ute etter å få pult, og ferdig med det.

Og det skjønner jeg jo.. Det er jo det ONS går ut på. Men noen ganger så skjer det jo at det er noen man vil bli bedre kjent med i ettertid. Hva gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: 46fcf...fb8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ONS står jo for ONE (1) night stand. Så vanligvis tar man ikke kontakt i ettertid.
Noen får allikevel en god kjemi og vil vurdere å møtes for å ha sex igjen og utveksler telefonnummer hvis man snakker om at dette bør gjentas. Da kan man ta kontakt igjen når man vil, alt fra dagen etter til 4 uker etter. Men går det mange måneder i mellom så begynner man å føle seg som sistevalget og kanskje avslå når du først spør. Bare å sende en melding dagen eller helga etter "Hei, gjenta forrige fredagen? ;) " så sier han om det passer eller ikke.  Med et pulevenn forhold så er det helt fint at det er såpass avslappet at man bare kan spørre rett ut istedet for å analysere og kode meldinger og snakke rundt grøten ;)

Anonymous poster hash: 1fb22...81f
  • Liker 3
Skrevet

Fler?

Skrevet

ONS er once.. 😂 tror man sier no om det umiddelbart om det er meningen at det ska gjentas..

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg skjønner hva et ONE night stand betyr. I utgangspunktet er det selvfølgelig meningen at det kun skal være 1 gang. Men det har da vel skjedd før at noen har lyst til å møtes igjen. Gått en dag eller to og tenkt "Hm. Kunne egentlig tenke meg å treffe han/hun igjen.". Og da tenker jeg ikke på sex, men for å ta en kaffe f.eks.

Skrevet

Aldri skjønt hvorfor jenter er så gira på kaffe.

Anonymous poster hash: c02fe...a31
Skrevet

Kjener du ham fra før? Enig med pompdelux i at det egentlig hadde vært naturlig å ta det opp dagen etterpå om man ville gjentatt det. men om du kjenner ham fra før og har nummeret, snap eller fb, er det jo bare å ta kontakt. Spørsmålet er jo hva du skal si. Det kan jo godt hende han gjerne sier ja til en runde til, men det betyr ikke at han er interessert i noe mer.

Gjest Gjest_The Archbishop
Skrevet

Hvorfor skal man ta kontakt ?

Skrevet

Fordi man likte personen. Fordi en kunne tenke seg å bli bedre kjent? Maaaange muligheter. Har selv gjort det!

Anonymous poster hash: d79b6...826

• Liker 3
Skrevet

Joda, been there - done that, aldri funket..

Derfor, once er once tenker jeg 😂

Skrevet

Og hvordan går man frem? Kom nettopp ut av et langt forhold, så har faktisk ikke noen erfaring med one night stands.

Og det skjønner jeg jo.. Det er jo det ONS går ut på. Men noen ganger så skjer det jo at det er noen man vil bli bedre kjent med i ettertid. Hva gjør jeg nå?

Jeg ble sammen med exen etter noe som startet som et ONS, så det er absolutt mulig å få det til å eskalere.:)

Anonymous poster hash: 79a39...7b3

Skrevet

Jeg hadde sex med en jeg traff på fest samme kveld. Tenkte i utgangspunktet at det var en ONS men han ba om nummeret mitt dagen etter, og noen dager senere fikk jeg sms med spm. om jeg ville bli med ut og spise. Og så tok det derfra. 

Så 'hvordan man går frem' er vel ganske enkelt - er han såpass interessert at han vil treffes igjen hadde han nok indikert det den kvelden/morgenen etter med mulighet for videre kontakt. Dersom han ikke gjorde det hadde jeg ikke lagt meg i sela for å starte noe.

Anonymous poster hash: 1ca2d...5dd

• Liker 1
Skrevet

ONS er som regel ONE night stand.. Kall meg gammeldags, men jeg syns fyren skal ta første steget, om noen, etter en ONS... :)

Anonymous poster hash: b779c...8a0
Gjest energibånd
Skrevet

ONS er once.. tror man sier no om det umiddelbart om det er meningen at det ska gjentas..

ONS kan jo føre til noe mer, og det er jo noen som treffes på den måten. Det må jo ha vært noe som førte til at dere valgte hverandre, eller?

Skrevet

Jeg tar faktisk tilbake utsagnet mitt... ☺️

Jeg har tilbragt hele helgen med min siste ONS, og det skjedde ved at jeg poket ham på Facebook.. Vi var drit fulle begge to første gang, så han husket ikke navnet mitt. Hadde prøvd å finne meg på Facebook men gitt opp..så det var en stk gla kar, og en hyggelig helg har passert 👌

Lykke til!

Skrevet

Mitt forrige ONS har nå vart i snart 3 år, hvorav de siste 2,5 som samboere :P 

Hvis han la igjen nummer, kontakt han dagen etter at du så han sist. Hvis han fikk ditt, vent og se :) 

Gjest UngMann1986
Skrevet

Jeg tar faktisk tilbake utsagnet mitt... ☺

Jeg har tilbragt hele helgen med min siste ONS, og det skjedde ved at jeg poket ham på Facebook.. Vi var drit fulle begge to første gang, så han husket ikke navnet mitt. Hadde prøvd å finne meg på Facebook men gitt opp..så det var en stk gla kar, og en hyggelig helg har passert

Lykke til!

Haha, gratulerer! Omtrent sånn gikk det med meg og en ONS også en gang. Ble pulevenner i nesten 2 år :)

• 4 uker senere...
Skrevet

For min del etter et ons har jeg bare kledd på meg og dratt. Sover aldri over sammen med en ons, for det gidder jeg ikke :P Hadde jeg villet bli bedre kjent med han, hadde jeg spurt om nummeret før jeg hadde gått. Å sove over sammen med en ons ser jeg på som uaktuelt. Hadde han vært bra i senga, hadde jeg bare sendt en mld dagen etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...