AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hei, lagde nettopp ny KG-bruker og med denne posten har jeg postet to innlegg på en time. Begge som AB og skjult bruker. Allerede har jeg tre profilvisninger som er anonyme. Hvem er det som titter på min bruker når jeg bare har brukt profilen i en time og alltid som skjult bruker og AB? Konspirasjon????? Anonymous poster hash: 968af...1bd
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Noen som ser at det er opprettet en ny bruker, vel? Eller dersom du ikke har logget deg inn som skjult bruker så vises profilnavet ditt nederst i tråder du er innom og da kan folk klikke på brukeren din. Hvorfor er det noen big deal at folk besøker profilen din? Anonymous poster hash: 69522...c90 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Hei, lagde nettopp ny KG-bruker og med denne posten har jeg postet to innlegg på en time. Begge som AB og skjult bruker. Allerede har jeg tre profilvisninger som er anonyme. Hvem er det som titter på min bruker når jeg bare har brukt profilen i en time og alltid som skjult bruker og AB? Konspirasjon????? Anonymous poster hash: 968af...1bd Ganske langt nede på denne siden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act=idx står det "Nyeste medlem + brukernavnet til denne". Noen er vel nysgjerrige og følger med slikt, og er glad i å titte på andres profiler Anonymous poster hash: 6601a...613 1
skreppamedleppa Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 (endret) Du har jo vært innom din egen profil, dette teller også som profilvisninger så mest sannsynlig er det nok bare deg. De fleste som trøkker på noen sin profil trøkker rett og slett feil og det er fryktelig lett å gjøre så selv om det foregår noe helt enormt ville konspirasjonsteorier her inne om akkuratt dette (som at det er så fryktelig innteresangt å gå inn på noen sin profil, du gjør det jo mest til en sak selv) så er det meste bare litt paranoia. Endret 16. september 2015 av skreppamedleppa 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Ganske langt nede på denne siden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act=idxstår det "Nyeste medlem + brukernavnet til denne". Noen er vel nysgjerrige og følger med slikt, og er glad i å titte på andres profiler Anonymous poster hash: 6601a...613 Fort gjort å finne ut hvem ts er nå da Anonymous poster hash: df63a...0ee
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Fort gjort å finne ut hvem ts er nå da Anonymous poster hash: df63a...0ee Vel, det tror ikke jeg. Det meldes nok inn flere medlemmer pr dag, og du kan uansett ikke vite hvem TS er Anonymous poster hash: 6601a...613 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Klikker ofte feil på emner og ender opp på profilene. UTROLIG irriterendeAnonymous poster hash: 3e29c...f49 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Klikker ofte feil på emner og ender opp på profilene. UTROLIG irriterendeAnonymous poster hash: 3e29c...f49 Det har også hendt meg flere ganger Anonymous poster hash: 6601a...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå