AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hei! Jeg er omlag 6-8 uker på vei, og har de siste dagene hatt litt brun utflod med hint av rødt. Jeg er redd det er blod og at jeg har spontanabortert. Noen som vet om det er normalt eller tegn på SA? Anonymous poster hash: 81d4f...858
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Det er langt i fra unormalt å spotte/ blø brunt(gammelt) blod, det behøver ikke å bety SA. Jeg hadde brun utflod i store og mindre mengder på og av gjennom de tre første månedene. Jeg hadde også en styrtblødning uten at det var noe galt. Slimhinnene er skjøre når man er gravid så det er fort gjort at det begynner å blø litt. Anonymous poster hash: 7b407...b81
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Det er langt i fra unormalt å spotte/ blø brunt(gammelt) blod, det behøver ikke å bety SA. Jeg hadde brun utflod i store og mindre mengder på og av gjennom de tre første månedene. Jeg hadde også en styrtblødning uten at det var noe galt. Slimhinnene er skjøre når man er gravid så det er fort gjort at det begynner å blø litt.Anonymous poster hash: 7b407...b81 Takk for svar! Jeg har ingen peiling, og tenkte først ikke over det - men nå plutselig stusset jeg over det. Håper du har rett! Skal til legen på fredag og UL neste uke, så da krysser jeg virkelig fingrene til det!! :-( Ts Anonymous poster hash: 81d4f...858
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Flere erfaringer? Anonymous poster hash: 81d4f...858
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Jeg blødde mye en gang, friskt blod og hadde kramper i tillegg. Trodde jeg mistet, men barnet var i høyeste grad levende. Og jeg hadde vært på tidlig ultralyd så var ikke en tvilling heller..Anonymous poster hash: e0da4...6a5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Har du hatt sex de siste dagene? Veldig vanlig å blø litt etter sex de første 3 mnd.Anonymous poster hash: 7474b...5b9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Har du hatt sex de siste dagene? Veldig vanlig å blø litt etter sex de første 3 mnd.Anonymous poster hash: 7474b...5b9 Nei 😔 Må brun utflod være blod egentlig? TsAnonymous poster hash: 81d4f...858
Biloba Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Nei Må brun utflod være blod egentlig? TsAnonymous poster hash: 81d4f...858 Er den mørk, er det nok blodrester/gammelt blod. Men det trenger ikke å komme fra deler som er viktige for fosteret! Blødninger kan skje både i helt normale svangerskap, og når man er i starten av en abort, eller når fosteret er dødt, men livmoren ikke tømmer seg. Det er mye som skjer i livmor og slimhinner under graviditet som kan blø litt. Håper alt er bra, jeg blødde selv mer i svangerskapet som går bra, enn det som jeg mistet i MA.
Gjest Jessica Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Jeg Har hatt det med alle mine barn. Livredd hvergang, men det gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå