Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er omlag 6-8 uker på vei, og har de siste dagene hatt litt brun utflod med hint av rødt. Jeg er redd det er blod og at jeg har spontanabortert.

Noen som vet om det er normalt eller tegn på SA?

Anonymous poster hash: 81d4f...858

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er langt i fra unormalt å spotte/ blø brunt(gammelt) blod, det behøver ikke å bety SA.

Jeg hadde brun utflod i store og mindre mengder på og av gjennom de tre første månedene. Jeg hadde også en styrtblødning uten at det var noe galt.

Slimhinnene er skjøre når man er gravid så det er fort gjort at det begynner å blø litt.

Anonymous poster hash: 7b407...b81
Skrevet

Det er langt i fra unormalt å spotte/ blø brunt(gammelt) blod, det behøver ikke å bety SA.

Jeg hadde brun utflod i store og mindre mengder på og av gjennom de tre første månedene. Jeg hadde også en styrtblødning uten at det var noe galt.

Slimhinnene er skjøre når man er gravid så det er fort gjort at det begynner å blø litt.

Anonymous poster hash: 7b407...b81

Takk for svar! Jeg har ingen peiling, og tenkte først ikke over det - men nå plutselig stusset jeg over det. Håper du har rett!

Skal til legen på fredag og UL neste uke, så da krysser jeg virkelig fingrene til det!!

:-(

Ts

Skrevet

Flere erfaringer?

Skrevet

Jeg blødde mye en gang, friskt blod og hadde kramper i tillegg. Trodde jeg mistet, men barnet var i høyeste grad levende. Og jeg hadde vært på tidlig ultralyd så var ikke en tvilling heller..

Anonymous poster hash: e0da4...6a5

Skrevet

Har du hatt sex de siste dagene? Veldig vanlig å blø litt etter sex de første 3 mnd.

Anonymous poster hash: 7474b...5b9

Skrevet

Har du hatt sex de siste dagene? Veldig vanlig å blø litt etter sex de første 3 mnd.

Anonymous poster hash: 7474b...5b9

Nei 😔

Må brun utflod være blod egentlig?

Ts

Skrevet

Nei

Må brun utflod være blod egentlig?

TsAnonymous poster hash: 81d4f...858

Er den mørk, er det nok blodrester/gammelt blod. Men det trenger ikke å komme fra deler som er viktige for fosteret!

Blødninger kan skje både i helt normale svangerskap, og når man er i starten av en abort, eller når fosteret er dødt, men livmoren ikke tømmer seg. Det er mye som skjer i livmor og slimhinner under graviditet som kan blø litt. Håper alt er bra, jeg blødde selv mer i svangerskapet som går bra, enn det som jeg mistet i MA.

Skrevet

Jeg Har hatt det med alle mine barn. Livredd hvergang, men det gikk bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...