Gjest Honeyblossom Skrevet 22. september 2015 #21 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg kjøpte meg disse buksene for litt siden og de er helt fantastiske. Super myke og masse stretch! Har brukt dem nå i 1-2 mnd og syns ikke de har videt seg ut noe særlig så da er det jo en mindre ting å tenke på hvis man kjøper dem http://noisymay.no/vero-moda/jeans/nmextreme-lucy-nw-soft-jeans-vi328-noos/10129958,no_NO,pd.html?dwvar_10129958_colorPattern=10129958_LightBlueDenim http://noisymay.no/vero-moda/jeans-solid/nmextreme-lucy-peti-nw-soft-jeans-pi318/10143450,no_NO,pd.html?dwvar_10143450_colorPattern=10143450_MediumBlueDenim Fåes kjøpt på Vero Moda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #22 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg kjøpte meg disse buksene for litt siden og de er helt fantastiske. Super myke og masse stretch! Har brukt dem nå i 1-2 mnd og syns ikke de har videt seg ut noe særlig så da er det jo en mindre ting å tenke på hvis man kjøper dem http://noisymay.no/vero-moda/jeans/nmextreme-lucy-nw-soft-jeans-vi328-noos/10129958,no_NO,pd.html?dwvar_10129958_colorPattern=10129958_LightBlueDenim http://noisymay.no/vero-moda/jeans-solid/nmextreme-lucy-peti-nw-soft-jeans-pi318/10143450,no_NO,pd.html?dwvar_10143450_colorPattern=10143450_MediumBlueDenim Fåes kjøpt på Vero Moda Takk for tips. Disse skal jeg sjekke ut i morgen. Har erfaring med ar VM sine bukser passer meg, selv i str 44. Håper de har en bootcut bukse og.... TS Anonymous poster hash: 35095...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #23 Del Skrevet 22. september 2015 Om det er noen som vet om Molly buksene fra Gina har endret fasong det siste året eller to? Skulle prøve en bukse i str S som jeg tidligere har brukt. Den var alt for stram og føltes ut som om det var mye mindre stretch enn hva den hva den har hatt før? Anonymous poster hash: 60a45...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 23. september 2015 #24 Del Skrevet 23. september 2015 Takk for tips. Disse skal jeg sjekke ut i morgen. Har erfaring med ar VM sine bukser passer meg, selv i str 44. Håper de har en bootcut bukse og.... TS Anonymous poster hash: 35095...517 Litt sent, men lykke til! Håper du finner noen du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 23. september 2015 #25 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg har ikke prøvd flesteparten av buksene nevnt i denne tråden, men Levi's demi curve funker for meg Levi's har også bold curve, som jeg *tror* er for de med enda mer kurver (dvs. større differanse mellom hofter og midje) Kjøper du en av disse modellene med stretch er de behagelige å gå med, og fine i passformen. Jeg tror de finnes i både slim utgave og bootcut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #26 Del Skrevet 23. september 2015 Zizzis bukser skal starte på str 40. Anonymous poster hash: a6e1e...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #27 Del Skrevet 24. september 2015 Slim er litt rettere i bena enn en Skinny. Skinny har smale/trange ben hele veien, men slim er litt rettere under kneet. Blir en mellomting mellom Skinny og straight. Jeg sverger til Jean Paul sine jeans (fås på Match og Vic). De har en fantastisk modell som heter Sabine. Den finnes i skinny og straight. God stretch som holder seg bra og fin fasong for de fleste. (Jeg er selv 176 høy og formfull) Anonymous poster hash: 4771f...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. september 2015 #28 Del Skrevet 25. september 2015 Levi's har også bold curve, som jeg *tror* er for de med enda mer kurver (dvs. større differanse mellom hofter og midje) De hadde. Men nå er bold curve omtrent umulig å få tak i. I hvertfall i Norge Eneste buksa jeg har funnet som passet meg. Er det ikke typisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 25. september 2015 #29 Del Skrevet 25. september 2015 De hadde. Men nå er bold curve omtrent umulig å få tak i. I hvertfall i Norge Eneste buksa jeg har funnet som passet meg. Er det ikke typisk? Dersom du vet størrelsen din kan du jo prøve ebay? Fra USA er de vel billigere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palamina Skrevet 26. september 2015 #30 Del Skrevet 26. september 2015 Kjøpte meg noen knallfine stretch-jeans på Lindex i dag jeg, har du sjekket der? Det står ikke noe navn i dem, men de er veeeldig stretchy, bell cut bein da. Ikke sikkert du liker sleng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå