Gå til innhold

Alder på skuespillere i Game of Thrones?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har oversikt over alderen på de mannlige skuespillerne i serien? Bla tjeneren til Gvendolyn(?), Syrio Forel, Dinklage, osv?

Anonymous poster hash: 5fdc8...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daniel Portman (Podrick Payne) er 23år.

Peter Dinklage (Tyrion Lannister) er 46år.

Miltos Yerolemou (Syrio Forel) fant jeg faktisk ikke alder på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imbd.com

Har du i det heletatt sjekket der selv? Kan love deg at jeg har googlet det som er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du i det heletatt sjekket der selv? Kan love deg at jeg har googlet det som er.

Det står jo fødselsdatoen til folk der, så det er bare å regne ut. Har du mobil-appen kan du til og med se alderen, uten å regne det ut.

Anonymous poster hash: 27656...1b0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, den jobben får du gjøre selv. Du har tydeligvis ikke googlet særlig bra. Det står så godt som alltid fødselsdatoer på skuespillerprofilene. :rolleyes:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, den jobben får du gjøre selv. Du har tydeligvis ikke googlet særlig bra. Det står så godt som alltid fødselsdatoer på skuespillerprofilene. :rolleyes:

Er du trollkjerring? Les du ikke hva jeg skriver? Og nei, alle er ikke oppført der. Om du ikke har bedre svar kanskje du bør la være å svare. Himler med øya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du trollkjerring? Les du ikke hva jeg skriver? Og nei, alle er ikke oppført der. Om du ikke har bedre svar kanskje du bør la være å svare. Himler med øya.Anonymous poster hash: 5fdc8...262

Diklage sin fødselsdato står på imdb og Podrick sin får du som første treff i google.

Anonymous poster hash: 1d855...eea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du trollkjerring? Les du ikke hva jeg skriver? Og nei, alle er ikke oppført der. Om du ikke har bedre svar kanskje du bør la være å svare. Himler med øya.

Som jeg sa de fleste gjør det, så jo! Hva i alle. Skal vi liksom sitte å søke opp alle for deg? Jeg ga deg et tips og du blir snurt fordi jeg ikke har søkt opp alle. Masse folk her har gitt deg info, vær taknemlig for det. Istedet for å gnåle om troll.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nesten nevne de du ikke finner ut alderen på da, så kan vi prøve å hjelpe deg. Men jeg gidder ikke å sitte og gå gjennom hele rollelista på imdb for å se hvem som ikke har fødselsdatoen oppført der altså. Har prøvd å finne alderen på han som spiller Syrio, men den var litt vrien å finne.

Anonymous poster hash: 1d855...eea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...