Gå til innhold

Naboen sabotere vår visning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er rett og slett helt gale! Når vi hadde visning så satte seg ned i camping stoler, musikkanlegg, og med tre hunder og masse øl, RETT utenfor vårt gjere. De strålte og bråket slik at ALLE fikk det med seg. De har gjort dette mot samtlige andre som har solgt i sameiet, de er virkelig helt gale! Har vi noen sak?

Anonymous poster hash: 2c60a...ed2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst?! Hvorfor?

De er gale! Se har gjort dette mot andre i sameiet som har solgt også. Det er ett nybygg og de angrer på sitt eget kjøp, mener det er masse galt med bygget ( rart, siden ingen andre har merket at noe stort er galt). De jobber ikke og har masse masse fritid!

• Liker 1
Skrevet

De er gale! Se har gjort dette mot andre i sameiet som har solgt også. Det er ett nybygg og de angrer på sitt eget kjøp, mener det er masse galt med bygget ( rart, siden ingen andre har merket at noe stort er galt). De jobber ikke og har masse masse fritid!

Er de trygdet?

Anonymous poster hash: 5d1b4...1f8

• Liker 1
Skrevet

Har noen forklart dem at det de driver med faktisk kan bidra til å redusere verdien på deres egen eiendom? Og hvis de angrer kjøpet, så bør de vel ønske å selge til høyest mulig pris? Evt. bare spørre de har hørt ordtaket om å sage over den greina man sitter på? :nigo:

• Liker 7
Skrevet

Si at hvis ikke de kutter ut så leier du ut til noen narkomane i stedet.

Anonymous poster hash: 51102...9d7
  • Liker 2
Skrevet

Du nå igjen? Hvor mange tråder om visning og naboer trenger du?

Hva sier megleren om saken? Hvis det i det hele tatt er en sak?

Anonymous poster hash: a7298...ecc

• Liker 3
Skrevet

Er de trygdet?

Yep...

• Liker 1
Skrevet

Har noen forklart dem at det de driver med faktisk kan bidra til å redusere verdien på deres egen eiendom? Og hvis de angrer kjøpet, så bør de vel ønske å selge til høyest mulig pris? Evt. bare spørre de har hørt ordtaket om å sage over den greina man sitter på? :nigo:

Hehe, nå er det ikke sikkert dette er 100% fakta, men ryktet som går i sameiet er at; utbygger er så lei av dem at han har gått med på å skrive under på at deres leilighet er ubeboelig. Det de ikke tenkte på da er at de i praksis sitter på en 'ubeboelug leilighet' og de må da informere om dette hvis de skulle selge, og dermed miste masse penger... De har sagt flere ganger at de er fanget her, og ikke kan flytte. Det jeg ikke skjønner er hva det har med meg å gjøre! Hvorfor de ønsker å sabotere meg er uvisst, men nå er jeg så sint at jeg har lyst å politianmelde, men jeg har vel ingen sak?

Skrevet

Nei, du har sannsynligvis ikke noen god sak her..

Skrevet

Du nå igjen? Hvor mange tråder om visning og naboer trenger du?

Hva sier megleren om saken? Hvis det i det hele tatt er en sak?

Hæ? Jeg har ikke laget flere tråder om dette... Megleren er fly forbanna, og mente det kunne være ulovelig å bevisst sabotere på denne måten. Til neste visning skal vi stå vakt...

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Jeg har ikke laget flere tråder om dette... Megleren er fly forbanna, og mente det kunne være ulovelig å bevisst sabotere på denne måten. Til neste visning skal vi stå vakt...Anonymous poster hash: 2c60a...ed2

Hva vil det evt. hjelpe for?

Skrevet

Da hadde jeg startet å oppføre meg som en nabo man vil bli kvitt fort.

Anonymous poster hash: 3b215...aef

Skrevet

Hehe, nå er det ikke sikkert dette er 100% fakta, men ryktet som går i sameiet er at; utbygger er så lei av dem at han har gått med på å skrive under på at deres leilighet er ubeboelig. Det de ikke tenkte på da er at de i praksis sitter på en 'ubeboelug leilighet' og de må da informere om dette hvis de skulle selge, og dermed miste masse penger... De har sagt flere ganger at de er fanget her, og ikke kan flytte. Det jeg ikke skjønner er hva det

har med meg å gjøre! Hvorfor de ønsker å sabotere meg er uvisst,

men nå er jeg så sint at jeg har lyst å politianmelde, men jeg har vel

ingen sak?Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

2c60a620828d5f68fe7d0ed95d229ed2"] 2c60a...ed2

Nå løper fantasien din løps!

En ubeboelig leilighet blir stengt av kommunens helsemyndigheter. Å skrive at en leilighet er ubeboelig er ganske alvorlig sak og vil få følger for den som gir et slikt dokument til noen UTEN å varsle kommunehelsetjenesten.

• Liker 1
Skrevet

Yep...

Sånne mennesker kommer du ingen vei med, med og la deg herse med. la de vite hvor skapet skal stå, og ALLTID sørg for og eie bukta og begge ender, aldri la de ta deg på noe.

Skrevet

Hva vil det evt. hjelpe for?

for å stoppe dem!

Skrevet

Nå løper fantasien din løps!

En ubeboelig leilighet blir stengt av kommunens helsemyndigheter. Å skrive at en leilighet er ubeboelig er ganske alvorlig sak og vil få følger for den som gir et slikt dokument til noen UTEN å varsle kommunehelsetjenesten.

ja jeg vet ikke jeg.. som sagt det er det jeg har hørt...

Skrevet

Er enig med disse naboene. Jeg lover dere at jeg hadde laget DET store opprøret om nye mennesker skulle flytte inn i MITT nabolag UTEN min personlige underskrift og anerkjennelse. Føler det er en rett jeg har og faktisk ha litt oversikt, blir rett og slett rasende over folk som ikke opplyser...  :sinna:  :kjempesinna:

Skrevet

for å stoppe dem! Anonymous poster hash: 2c60a...ed2

Da er jeg redd for at det fort ender opp med problemer for din egen del..

Det er relativt begrenset hva man har lov til å gjøre, annet enn å snakke til dem..

Skrevet

Da er jeg redd for at det fort ender opp med problemer for din egen del..

Det er relativt begrenset hva man har lov til å gjøre, annet enn å snakke til dem..

Dette er allerede ett kjempeproblem, så jeg har ikke mye å tape...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...