Gå til innhold

Flakkende og unnvikende blikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en (ganske bra) fyr, men har etterhvert lagt merke til at blikket hans til tider kan være litt flakkende, og han virker til å slite med å holde blikkontakt i mer enn et par sekunder.

I begynnelsen la jeg ikke engang merke til det, men jeg kjenner at det blir smått irriterende, fordi jeg får inntrykk av at han er lite selvsikker, og litt underdanig, selv om jeg så absolutt ikke har fått dette inntrykket når vi snakker over nettet (snapper mye).

Det jeg lurer på er hvorfor han gjør det, og kan dette være noe som går seg til, evt noe jeg kan endre etterhvert?

Anonymous poster hash: 193bd...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være han ikke vil være for intens. Jenter har jo en tendens til å få kalde føtter dersom mannen viser for mye interesse, og man viser jo interesse med langvarig blikkontakt.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han virker underdanig fordi han ER underdanig og lite selvsikker.

Uansett, skal man bli flinkere på øyekontakt så må man trene. Du kan foreslå dere har blikk konkurranser regelmessig så skal du se det kommer seg etterhvert. Eksponering eksponering eksponering 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ganske selvsikker men flakker bevisst en del med blikket for å ikke sende ut feil signaler.

Anonymous poster hash: 5a3d0...44c
  • Liker 1
Skrevet

Oi, du har nylig møtt han og funnet ting ved han du vil endre på allerede. Tror ikke dette er gutten for deg.

Anonymous poster hash: 86301...ab6
Skrevet

Jeg har lagt merke til at menn oftere ser ned og vekk med blikket enn kvinner. Og tenker at det har med usikkerhet å gjøre. Det er ihvertfall lite attraktivt, men samtidig så forstår jeg dem for det er heller ikke alltid behagelig å se noen inn i "sjela" når du kanskje føler at du har noe (et inntrykk fra nett som i dette tilfellet) å leve opp til. At han blir litt satt ut og flau rett og slett.

Det hender at jeg gjør det mye med enkelte personer selv, men det pleier å gå seg til om jeg greier å bli trygge på de :)

Anonymous poster hash: 471fe...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...