Gå til innhold

får man translucent powder i norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er grønn på sminke.sminker meg ikke.men liker leppestift,da det gir en jevn farge,og farge i det hele tatt da leppene mine er bleike og ujevn i farge. Har hørt om translucent powder som man børster utpå leppene gjennom en papir. Får man tak i det i norge?isåfall hvilken butikk,og heter det det samme på norsk??

Er det noen som har prøvd det og det sitter godt?

Anonymous poster hash: 44ab1...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du gjøre med pudderet da? :klo: Ta det på før leppestift eller for å få nude lepper?

Anonymous poster hash: 9907d...b21
Skrevet

Har sett på youtube at man påfører først leppetift,deretter det pudderet gjennom et papir. Dette er for at leppestiften skal holde lenger

Anonymous poster hash: 9c98f...103

Skrevet

Mac har både presset og løst transparent pudder, Kicks, Max faktor, Shiseido (løst og presset), Lumene, Clinique og Urban decay har også. Kicks selger alle de merkene.

Anonymous poster hash: 549c4...382
Skrevet

Har sett på youtube at man påfører først leppetift,deretter det pudderet gjennom et papir. Dette er for at leppestiften skal holde lenger

Anonymous poster hash: 9c98f...103

Gjennom et papir? Hmm klarer ikke å se det helt for meg. Jeg vet at man kan ta litt på og så etterpå presse leppene forsiktig på papir. Er det det du mener? kan du linke til en youtube video kanskje?

Skrevet

Gjennom et papir? Hmm klarer ikke å se det helt for meg. Jeg vet at man kan ta litt på og så etterpå presse leppene forsiktig på papir. Er det det du mener? kan du linke til en youtube video kanskje?

Tar du en kleenex f.eks, over leppene når du har lagt leppestiften, for å så børte lett over med et transparant pudder, vil det gi den samme effekten som på huden, altså den vil holde seg lenger. 

Men TS, kan du ikke bare kjøpe en lipliner og ha under leppestiften? 

Skrevet (endret)

Mange merker å velge mellom :) Bla. Isadora, Mary Kay og Yves Saint Laurent.

YSL transparent mineralpudder har eg sjølv, veldig fornøgd! Har kjøpt han på eit parfymeri :)

Endret av Kjibba
Skrevet

Bare minerals sitt pressede er kjempebra! 

Anonymous poster hash: 7c10d...fb8
Skrevet

Tar du en kleenex f.eks, over leppene når du har lagt leppestiften, for å så børte lett over med et transparant pudder, vil det gi den samme effekten som på huden, altså den vil holde seg lenger. 

Men TS, kan du ikke bare kjøpe en lipliner og ha under leppestiften?

Ja det vet jeg :) Men om jeg leser riktig så skriver TS at hin har sett at det tar på pudderet-gjennom- papiret. Så det var det jeg lurte på hva hun mente med.

Skrevet

H&M har også kommet ut med et.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...