AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hei Er grønn på sminke.sminker meg ikke.men liker leppestift,da det gir en jevn farge,og farge i det hele tatt da leppene mine er bleike og ujevn i farge. Har hørt om translucent powder som man børster utpå leppene gjennom en papir. Får man tak i det i norge?isåfall hvilken butikk,og heter det det samme på norsk?? Er det noen som har prøvd det og det sitter godt?Anonymous poster hash: 44ab1...3fe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Hva vil du gjøre med pudderet da? Ta det på før leppestift eller for å få nude lepper? Anonymous poster hash: 9907d...b21
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Har sett på youtube at man påfører først leppetift,deretter det pudderet gjennom et papir. Dette er for at leppestiften skal holde lengerAnonymous poster hash: 9c98f...103
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Mac har både presset og løst transparent pudder, Kicks, Max faktor, Shiseido (løst og presset), Lumene, Clinique og Urban decay har også. Kicks selger alle de merkene. Anonymous poster hash: 549c4...382
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Har sett på youtube at man påfører først leppetift,deretter det pudderet gjennom et papir. Dette er for at leppestiften skal holde lengerAnonymous poster hash: 9c98f...103 Gjennom et papir? Hmm klarer ikke å se det helt for meg. Jeg vet at man kan ta litt på og så etterpå presse leppene forsiktig på papir. Er det det du mener? kan du linke til en youtube video kanskje? Anonymous poster hash: 9907d...b21
dillyduzit Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Gjennom et papir? Hmm klarer ikke å se det helt for meg. Jeg vet at man kan ta litt på og så etterpå presse leppene forsiktig på papir. Er det det du mener? kan du linke til en youtube video kanskje? Anonymous poster hash: 9907d...b21 Tar du en kleenex f.eks, over leppene når du har lagt leppestiften, for å så børte lett over med et transparant pudder, vil det gi den samme effekten som på huden, altså den vil holde seg lenger. Men TS, kan du ikke bare kjøpe en lipliner og ha under leppestiften?
Kjibba Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 (endret) Mange merker å velge mellom Bla. Isadora, Mary Kay og Yves Saint Laurent. YSL transparent mineralpudder har eg sjølv, veldig fornøgd! Har kjøpt han på eit parfymeri Endret 16. september 2015 av Kjibba
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #8 Skrevet 16. september 2015 Bare minerals sitt pressede er kjempebra! Anonymous poster hash: 7c10d...fb8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Tar du en kleenex f.eks, over leppene når du har lagt leppestiften, for å så børte lett over med et transparant pudder, vil det gi den samme effekten som på huden, altså den vil holde seg lenger. Men TS, kan du ikke bare kjøpe en lipliner og ha under leppestiften? Ja det vet jeg Men om jeg leser riktig så skriver TS at hin har sett at det tar på pudderet-gjennom- papiret. Så det var det jeg lurte på hva hun mente med. Anonymous poster hash: 9907d...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå