fr.strikk Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 (endret) Ja, jeg vet!! det høres teit ut, men tvi tvi... Saken er den at jeg hadde mensen sist sent i juni, og skulle dermed hatt det igjen i juli( dvs jeg har vært uten i ca 2 mnd) Og den røde herligheten har ikke vist sin ankomst.Vi var i den perioden aktive med familieforøkelsen. Jeg klarte greit å ikke tenke så mye på det, frem til denne siste uken. Onsdag 09.09 ble jeg så kvalmen, når jeg la meg at jeg måtte gå å ta på et bind, for jeg va sikker på at nå kommer mensen i løpet av natten. siden det har jeg vært uggen og litt kvalmen på dagtid, så har det kommet sigende mer på kveldene. MEN jeg har tatt to tester (en morgen) og begge er negative. Skal jeg bare sitte her å vente til jeg forhåpentligvis sitter med en kul på magen;) ? Endret 16. september 2015 av fr.strikk
Shinigami Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Ta deg en tur til legen, så kan legen ta en blodprøve på deg for å se om du er gravid eller om det er noen annen grunn til at du ikke får mensen
fr.strikk Skrevet 16. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2015 Takk for svar=) Jeg syns bare det er så flaut å sitte der på legekontoret når det viser seg at det faktisk ikke er noe ...
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Du kan jo alltids vente noen dager til og teste igjen. Enten vil mensen komme etter hvert (om du har normal syklus), ellers vil det slå ut på en test. Er du veldig utålmodig kan du be om å få tatt blodprøve hos legen. Anonymous poster hash: 696cd...2eb
fr.strikk Skrevet 17. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2015 Du kan jo alltids vente noen dager til og teste igjen. Enten vil mensen komme etter hvert (om du har normal syklus), ellers vil det slå ut på en test. Er du veldig utålmodig kan du be om å få tatt blodprøve hos legen. Anonymous poster hash: 696cd...2eb ja, får bare vente noen dager
Screamsilence24 Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Det er ikke sjanse for at du har PCOS f.eks? For du skulle nå vært 9 uker på vei ca hvis du er gravid? Ville ventet noen dager til og brukt en test med høy følsomhet, f.eks Vitus Apotek sin A1 med 10 mlU/ml. Om den fortsatt er negativ ville jeg gått til legen, særlig om dere er prøvere. Muligens er det noe som ikke stemmer. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Hvis du ikke er gravid og ikke har hatt mensen på 2-3 mnd, så er noe galt. Dra til legen. Anonymous poster hash: a2b52...c0f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Jeg opplevde dette en gang, testet bare negativ , heilt fram til uke 11, da fikk jeg posetiv test!Anonymous poster hash: 7b4cd...207
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Hvis du nylig har sluttet med p-pille kan det også forårsake store uregelmessigheter i syklus og også hormonelle ubehag generelt og i underliv/bekken. Eggløsning kan komme mye senere, slik at et evt svangerskap kan ha startet nettopp. Det er også noen få som ikke har hcg i urinen i starten, men det vanligste er selvfølgelig å ikke være gravid når test er negativ.Anonymous poster hash: 6341b...13f
fr.strikk Skrevet 17. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2015 Det er ikke sjanse for at du har PCOS f.eks? For du skulle nå vært 9 uker på vei ca hvis du er gravid? Ville ventet noen dager til og brukt en test med høy følsomhet, f.eks Vitus Apotek sin A1 med 10 mlU/ml. Om den fortsatt er negativ ville jeg gått til legen, særlig om dere er prøvere. Muligens er det noe som ikke stemmer. Lykke til Tusen takk for gode tips=) Har ikke hørt om dette syndromet engang, så jeg tror faktisk jeg skal gjøre alvor av å ta meg en legevisit, på tross av at jeg syns det er flaut når jeg ikke er syk...
fr.strikk Skrevet 17. september 2015 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2015 Hvis du nylig har sluttet med p-pille kan det også forårsake store uregelmessigheter i syklus og også hormonelle ubehag generelt og i underliv/bekken. Eggløsning kan komme mye senere, slik at et evt svangerskap kan ha startet nettopp. Det er også noen få som ikke har hcg i urinen i starten, men det vanligste er selvfølgelig å ikke være gravid når test er negativ.Anonymous poster hash: 6341b...13f har ikke brukt p-piller på mange år . men tenkte å ta meg en tur til legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå