Gå til innhold

Halvstekte kaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bakt både banan- og sjokoladekake i langpanne i dag. Begge viste seg etterpå å være noe rå inni. De er ment og legges porsjonsvis rett i fryseren, for senere bruk. Kan jeg da tine de i stekeovnen, og samtidig steke dem ferdig, eller er de ødelagt?

Anonymous poster hash: e6ece...127
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro de blir veldig tørre og harde i kantene om du steker de på nytt..

Men litt rå sjokoladekake er digg da :P

Skrevet

Jeg har prøvd å steke en halvrå kake på nytt. Det endte, merkelig nok, med at kaka bare ble enda mer rå..

Anonymous poster hash: d3dfd...af1

Skrevet

Enig litt rå sjokoladekake inni er bare godt. Banan kaka også hvis den ikke er blit for sticky nå?

Du kan nok bare fryse de ned men jeg ville ikke skjært opp porsjonsstykker nå om kaka skal stekes igjen.
Om det går ille å steke på nytt med at de blir for harde så kan du jo dele dem i "høyden" også og legge glasur oppå sånn at det blir mere som brownie/coockiesticks med glasur/dipp ;)

Anonymous poster hash: 52c6e...1ec
Skrevet

Jeg har allerede delt de opp :/ Alternativet er da å tine de på benken/i kjøleskap, og bare godta at de er litt rå? 

Anonymous poster hash: e6ece...127
Skrevet

Tin dem på benk eller i mikro, og kall dem kladdekaker. Kakedeig er som regel enn ferdig kake, så om de er rå inni er det bare stas. Ikke stek dem på nytt ihvertfall, ingen liker harde, tørre kaker. 

Anonymous poster hash: 90505...2fe
Skrevet

Jeg ville ha laget en ny. 

Anonymous poster hash: 9828d...363

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...