AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hvis du raper offentlig, eller på jobb, eller med venner, beklager du deg? Sier du noe som helst? Er det vanlig å beklage når man raper? Jeg blei lært opp til å si "Unnskyld meg" når jeg raper, og dette er så innøvd at jeg til og med sier det når jeg er alene hjemme. Noen ganger har jeg til og med sagt det etter sånne raper som andre ikke merker, så det de merker er at jeg sier "Unnskyld meg", og så spør de "Hva?". Anonymous poster hash: 91877...358
redhotmystery Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Jeg sier alltid "oi, unnskyld" og ler litt hvis jeg raper, hikker eller nyser foran andre. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Nei sier sjeldent unnskyld. Noen ganger sier jeg "oi" og gir et litt uskyldig blikk som en lydløs "unnskyldning" men syntes ikke det er noe å skamme seg for å rape med mindre det er en stor stinkende en! Anonymous poster hash: 27398...edf
Gjest Raindrops Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Jeg beklager, ja. Det gjør jeg også om jeg nyser og lignende. Det har ingenting med skam å gjøre i det hele tatt, jeg synes bare det er høflig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Nei. Nå raper jeg stort sett bare hjemme, da, men jeg ser ikke noen grunn til å beklage. Ingen plages av en rap. Det er bare en lyd. Det er ikke noe lukt eller annet som kan plage andre. Det er en naturlig kroppsfunksjon. Skal man beklage om magen rumler også, da? Anonymous poster hash: 55bb8...643 1
debattanten Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Sier kanskje, oi, som noen nevnte over her. Er jo ikke noe å beklage over. Helt naturlig å rape litt av og til.
Ponnypetra02 Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Pleier alltid å si unnskyld om det kommer en rap, bortsett fra når jeg er alene med venninner da, da er det ikke noen big deal, og de raper mye selv.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Raper man foran noen så selvfølgelig sier Mn unnskyld. Det har med vanlig høflighet å gjøre. Lett å se det at færre og færre vet hva vanlig høflighet er! Anonymous poster hash: 799a2...d07 1
Gjest gjestvest Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Jeg raper ikke foran andre. Skulle jeg gjøre det følger etter etterligning av en kjent stemme av en mann med dyp stemme, en sang av Pavarotti eller noe for å skjule det, tenker jeg.
Gjest Dwight Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Jeg raper aldri bevisst men såklart noen ganger så kommer det bare og da beklager jeg meg alltid. Samme hvis jeg snuser, nyser osv. Har vel fått beskjed om at jeg både beklager og takker for mye, men jeg vil heller si det en gang for mye enn å føle meg uhøffelig
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Spørs jo litt da. Sier vel som regel "oj" eller noe sånt. Stort sett ingen som merker det,siden jeg har "innoverrap" når jeg er med andre Hjemme bryr jeg meg ikke.Anonymous poster hash: 2ba43...a2b
Flekk Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Jeg nyser stille med vilje. Hater at folk nyser så høyt at hjertet mitt nesten hopper ut av munnen min. Hva med å plassere albuen helt inntil munnen? (gjelder de som ikke gjør det, så klart) Ser at mange nyser så kraftig at de letter fra bakken. Da kjenner de at nysen kommer så hva med å holde foran den forbaskede munnen. ?? ååh grrr, ekkelt med spytt over alt. Raplukt er ekkelt, den kan komme brått på men hva skjer med refleksene til folk? Jeg holder meg foran munnen. Ekkelt når folk raper under middagsbordet. Man kan rape med munnen lukket, det gjør jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå