Lune Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hva er vanlig kuverpris for velkomst drink, 3/4 retters middag, vin, brus, kaffe og avec ? (evt nattmat og fingermat før middagen)
maurkvinne Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Det avhenger veldig av hvor dere skal ha bryllupet...
Lune Skrevet 16. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2015 Jeg har gjort en research på flere steder og ser de ligger på rundt 15-1800kr. Jeg synes det er dyrt, men innsett at det er det det koster.
Gjest økonomifrue Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Vi betalt 750kr per pers, dette inkluderte 3 retters meny, oppdekking, ALL rydding, servitører, kokk og lokaler. I tillegg kom drikkevarer, også betalte vi noe ekstra for frukt og mineralvann/sprudlevann ved ankomst.
Kommendebrud2017 Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Enda ikke funnet ut hvordan man svarer riktig person, men hvor hadde dere festen økonomifrue?
SiMa Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Enda ikke funnet ut hvordan man svarer riktig person, men hvor hadde dere festen økonomifrue? Når du leser et innlegg ser du to lyseblå "bokser" neders i høyre hjørne. På den ene står det "Multisitat", på den andre står det "Svar". Trykker du på svar svarer du direkte den som skrev innlegget du svarer på, og denne får da opp et varsel om at noen har svart på et innlegg han/hun har skrevet. Det samme gjelder "Multisitat", men da kan du svare på flere innlegg med en gang. 1
Kommendebrud2017 Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Når du leser et innlegg ser du to lyseblå "bokser" neders i høyre hjørne. På den ene står det "Multisitat", på den andre står det "Svar". Trykker du på svar svarer du direkte den som skrev innlegget du svarer på, og denne får da opp et varsel om at noen har svart på et innlegg han/hun har skrevet. Det samme gjelder "Multisitat", men da kan du svare på flere innlegg med en gang. Takk!:-) Snilt av deg! Endelig fikk jeg det til. Har virkelig prøvd altså. Anser meg som sånn passe teknisk også 😝
SiMa Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Takk!:-) Snilt av deg! Endelig fikk jeg det til. Har virkelig prøvd altså. Anser meg som sånn passe teknisk også
Gjest økonomifrue Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Vi hadde det på en Vikingegård i Akershus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå