AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Så jeg skulle stripe håret mitt lyst. Det ble selfølgelig veldig veldig gult. Jeg prøvde en ny runde også da ble det veldig gult. Hvordan kan jeg fikse dette? Eller bør jeg gi opp å gå tilbake til brunt hår. Anonymous poster hash: b0473...87a
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Har du prøvd med lillashampoo? Det kommer vel kanskje an på hvor gult håret ditt er, men sist gang jeg stripet håret (hos frisøren riktignok), så tok lillashampooen det som var av gulskjær.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Har opplevd samme og bruker Bjorn Axen silver shampoo. La den sitte i litt. Er en av de få som fungerer for meg. Anonymous poster hash: a5c9d...803
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Jeg har prøvd en lillashampoo uten effekt men den var ikke så veldig sterk lilla. Finnes det en som er "garantert "effektiv? Sterk lilla/blå eller hjemme toner.??Anonymous poster hash: 44594...be2
Alkymist Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 (endret) Skal man ha fint lyst hår, må de aller fleste bleke for deretter å farge det litt opp med askeblondt. Det finnes mange nyanser og trenger absolutt ikke bety at det blir kommunegrått. Man må prøve seg litt frem for å finne riktig nyanse. Og ikke sitte i full tid. Bruk gjerne lillashampo også. Drev med bleking og striping i årevis. Selv om jeg ikke er veldig mørk ble det ofte veldig gult. Dette var det som funket. Og hos frisøren får man ofte en glansvask eller fargeshampo, som sitter i få minutter, i grå nyanse, når man skyller ut etter striping/bleking. Edit; skrivefeil. Endret 16. september 2015 av Alkymist
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Jeg har prøvd en lillashampoo uten effekt men den var ikke så veldig sterk lilla. Finnes det en som er "garantert "effektiv? Sterk lilla/blå eller hjemme toner.??Anonymous poster hash: 44594...be2 Fudge sin lillashampo er veldig bra. Den tar vekk alt det gule, og gjør stripene mine hvite igjen. Alle jeg kjenner som hat brukt den har vært veldig fornøyd! Har prøvd Loreal sin silver, men håret ble så tørt av den. Anonymous poster hash: 8cb2e...eb6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Fudge sin lillashampo er veldig bra. Den tar vekk alt det gule, og gjør stripene mine hvite igjen. Alle jeg kjenner som hat brukt den har vært veldig fornøyd! Har prøvd Loreal sin silver, men håret ble så tørt av den. Anonymous poster hash: 8cb2e...eb6 Det ser ut som de fleste på nett er enig med deg. Den er utsolgt tror du balsamen har samme effekt? Anonymous poster hash: 44594...be2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Du må mest sannsynlig farge en farge over det blekede, finnes mange blond-nyanser å velge mellom. Ser alle anbefaler lilla-shampoo men glem for guds skyld ikke lilla balsam! Det er den som fjerner gulskæret og gir pleie til håret! Anonymous poster hash: df420...5ac
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Det ser ut som de fleste på nett er enig med deg. Den er utsolgt tror du balsamen har samme effekt? Anonymous poster hash: 44594...be2 Den fellen gikk jeg i, og kjøpte bare balsam. Den har veldig svake lillapigmenter, og gjorde ingenting ned gulskjæret mitt. Sammen er de veldig bra, men jeg ville holdt meg til shampoen. Jeg kjøpte i butikk for 40 kr mer bare, samme som frakten på de fleste nettsider. Anonymous poster hash: 8cb2e...eb6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Fudge sin lillashampo er veldig bra. Den tar vekk alt det gule, og gjør stripene mine hvite igjen. Alle jeg kjenner som hat brukt den har vært veldig fornøyd! Har prøvd Loreal sin silver, men håret ble så tørt av den. Anonymous poster hash: 8cb2e...eb6 Det ser ut som fudge sin er på vei ut av produksjon. Vil du si at Loreal silvershampooen er like effektiv bare skader håret mer?Anonymous poster hash: 44594...be2
kjøttmeis Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 Lillashampoo og balsam Eller silvershampoo som det også kalles.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Det ser ut som fudge sin er på vei ut av produksjon. Vil du si at Loreal silvershampooen er like effektiv bare skader håret mer?Anonymous poster hash: 44594...be2 Nei det vil jeg ikke si. To venninner brukte denne, og de fikk litt for hvitt/grått hår. Det er jo forsåvidt faren med alle lillashampoer hvis en ikke bruker de riktig, men når to har opplevd det med loreal sin holder jeg meg unna den. Den skadet mitt hår mer, og da er det uaktuelt for meg. Takk for tips, da må meg kjøpe inn en til! Hvis ikke vet jeg at kevin murphy sin skal være veldig god! ikke prøvd selv. Anonymous poster hash: 8cb2e...eb6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #13 Skrevet 17. september 2015 Nei det vil jeg ikke si. To venninner brukte denne, og de fikk litt for hvitt/grått hår. Det er jo forsåvidt faren med alle lillashampoer hvis en ikke bruker de riktig, men når to har opplevd det med loreal sin holder jeg meg unna den. Den skadet mitt hår mer, og da er det uaktuelt for meg. Takk for tips, da må meg kjøpe inn en til! Hvis ikke vet jeg at kevin murphy sin skal være veldig god! ikke prøvd selv.Anonymous poster hash: 8cb2e...eb6 Hvor kjøper du din? den eneste plassen jeg finner den er i england dvs at jeg må gå i mist en uke med gult hår. Anonymous poster hash: 44594...be2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #14 Skrevet 17. september 2015 Hvor kjøper du din? den eneste plassen jeg finner den er i england dvs at jeg må gå i mist en uke med gult hår.Anonymous poster hash: 44594...be2 Modern design. Gult går er kjipt! Jeg bruker min hver 3.vask, og er utrolig fornøyd. Har klart å usette ettervekstfrisøren i en måbed alleredeAnonymous poster hash: 8cb2e...eb6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 Modern design. Gult går er kjipt! Jeg bruker min hver 3.vask, og er utrolig fornøyd. Har klart å usette ettervekstfrisøren i en måbed alleredeAnonymous poster hash: 8cb2e...eb6 tuusen takk for god hjelp. Da får jeg gå å få fatt i en slik shampoo. Anonymous poster hash: 44594...be2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå