AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hei! Jeg har så lyst til å vokse overleppa, fordi jeg har litt dun der som jeg ikke syns er så fint... Men jeg har null erfaring når det gjelder voksing, og hører stadig vekk om folk som får masse kviser osv etter det og det vil jeg helst ikke få . Er det noe alternativ til å vokse overleppa, eller har dere noen tips hvordan man unngår kviser osv etter det? Er det lurt å gjøre det på salong? Anonymous poster hash: 35335...7f5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Jeg har pleid å epilere, nå skal jeg prøve hårfjeringskrem. Hmm, trenger tips jeg og. Anonymous poster hash: 0634a...809
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Jeg har vokset overleppa i mange år, og har aldri fått kviser av det, jeg vil tippe at det kommer litt an på hudtypen. Jeg er nøye med å rense huden før jeg vokser -> vokser -> vasker av voksen med olje -> vasker/renser huden igjen etterpå. Før brukte jeg en krem etter denne prosedyren, av merket Depilonine. Den var god og roet ned huden litt (tror det er meningen at den skal forebygge kviser også), men jeg har uansett ikke fått kviser verken med eller uten bruk av denne kremen. La de gjerne gjøre det på en salong de første gangene, så blir du raskt komfortabel med å hjemmevokse etterhvert. Anonymous poster hash: bb80c...94e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Har du mørke hår kan du prøve laser. Koster, men er verdt det i lengden. Og det er ikke så dyrt bare for en bart. Anonymous poster hash: b7f55...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå