Gå til innhold

Krakow, flyplassen-sentrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal om ikke så lenge reise til Krakow, lurer på om noen av dere vet hvordan man best kommer seg fra flyplassen og til feks markedsplassen? Vet at taxi ikke er så dyrt, men tenkte i denne omgang å ta buss eller tog. Mener jeg har lest et sted at det går shuttlebuss hver time inn til sentrum,men finner liksom ikke så mye info om dette. Hvordan kommer man seg best mulig inn til byen ? Hvordan er ellers prisnivået i denne byen? Fint hvis noen av dere kan hjelpe meg litt :)

- Lidia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp komt hjem fra Krakow. Betalte litt over 100 kr for taxi til sentrum, så derfor har jeg ingen erfaringer med buss/tog.

Øl på butikken; 8-10 kr.
Sprit: Under 100 lappen.
Hamburger og en brus ute på resturant: 50-60 kr.
Biffmiddag: ca 100 kr.
Stor pizza: 50 kr.

Det er sikkert billigere om du spiser litt utenfor turistplassene. Nå holdt jeg meg ganske mye i sentrum. :)
Ja alt er generelt veeldig billig, og prisen på taxi trenger du nesten ikke tenke på en gang.

Kos deg mye!!

Anonymous poster hash: 6b368...7ea
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ta Icar tlf ( +48 12 653 55 55) de snakker engelsk. Ring når du lander , de er der i løp av 10 min. Tar ca 20 min inn til Rynek( sentrum) Du skal ikke betale mer en MAX 50 zl ( vanlig er 34-40).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...