Gjest Captain Hook Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 (endret) Hvorfor er det så moro å såre andre? Være slem med andre? Leke med andres følelser? Hvorfor i helvete er menneskeheten blitt sånn at de tenker mer på seg selv og er selvdiggere? Hvorfor tenker de ikke på at andre (ikke bare seg selv) har også følelser? Forbanna drittmennesker! Er bare MEG MEG MEG! Mine behov foran alle andres! Er så drittlei denne verden der de selvdiggende menneskene herjer og lager kvalme. Ingen bryr seg om at andre kan ha det vondt fra før av også! Det er ingen man kan stole på mer. Ingen! Det eneste gode som finnes er sex man kan ha med andre. Noe annet går ikke mer. Noe kjærlighet finnes ihvertfall ikke blant menneskene mer! Endret 16. september 2015 av Captain Hook
Charmander Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 (endret) Det er da de færreste mennesker som er sånn da! Hvorfor er du så negativ? Endret 16. september 2015 av Charmander 3
Gjest Captain Hook Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 (endret) Synes det er veldig mange som er sånn! Overalt. Endret 16. september 2015 av Captain Hook
Berit Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Har ikke tenkt at mange synes det er morsomt å være stygg og såre andre. Noen er nok dessverre sånn, men de har et problem selv og prøver å ikke la det gå innpå meg. De fleste synes det er hyggeligst å være snill og hjelpe andre. Da får de det best med seg selv, og blir somoftest møtt med smil og takknemlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Du er da ekstremt selvsentrert selv? Hvorfor ikke begynne der? Anonymous poster hash: b3a5a...1d1 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Tja, hvorfor driver du og lyver om live ditt, "captain hook"? Hvorfor forteller du mange falske historier som gjør at folk setter seg ned og skriver seriøse svar på? Som bruker tid fordi de vil genuint hjelpe og gi deg råd? Men så viser det seg at alt sammen var løgn og bedrageri. Du kunne like godt spyttet dem i ansiktet. Du er jo like ille selv, så ikke kom her og kall andre drittmennesker Anonymous poster hash: dfb8f...397 8
Gjest Captain Hook Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Jeg har innrømmet hvorfor jeg har løyet i en annen tråd hvis de som føler seg truffet gadd å lese. Jeg har ihvertfall aldri såret noen og lekt med følelsene til noen. Tror ikke noen på kg ble såret av at jeg løy i en tråd. I så fall kan de ikke ha opplevd mye. Dette er folk som sårer og leker med andre. Som gir faen i at andre også har følelser. Skulle tro noen kvinner trodde at menn ikke eier følelser. At det bare er de selv som kan bli såret!
Gothminister Skrevet 16. september 2015 #8 Skrevet 16. september 2015 Hvorfor er det så moro å såre andre? Ikke la deg bli såret av andre. Drit i hva andre måtte mene. Ha troen på deg selv, gå dine egne veier og ikke vær så opptatt av om du avviker fra andre. Vær stolt og selvsikker på at det du sier er rett. Bryt med autoriteter og andre som leker bedrevitere. Ingen eier sannheten. Men du eier din sannhet.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #9 Skrevet 16. september 2015 Hørt om projisering? Det er når man selv er slem og klager over at andre er slemme. Virker som du vil at alle andre skal forandre seg og ta alt ansvar, men det er du som må forandre deg for å få et bedre syn på verden. Du uttrykker deg som et barn, du må bli voksen og ta ansvar. Anonymous poster hash: a9317...16c 2
Gothminister Skrevet 16. september 2015 #10 Skrevet 16. september 2015 du må bli voksen og ta ansvar. Anonymous poster hash: a9317...16c Hva vil det si og bli voksen? At man skal ta ansvar er jeg enig i. Men mange sier, bli voksen. Men ingen sier noe om hva dem legger i det.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #11 Skrevet 16. september 2015 Hva vil det si og bli voksen? At man skal ta ansvar er jeg enig i. Men mange sier, bli voksen. Men ingen sier noe om hva dem legger i det. Det er når man tar ansvar, for egen adferd f.eks. Det indre barnet kommer bl.a til overflaten når man "gråter" over at alle er slemme, alt er andres feil osv. Ikke noe galt i det indre barnet, alle har det, men det er greit å ha en voksen fornuft som kan roe ned disse tankene. Grunnleggende psykologi. Det var et eksempel, kanskje ikke det beste. Anonymous poster hash: a9317...16c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #12 Skrevet 16. september 2015 Det er dessverre sånn verden er... Anonymous poster hash: 28e4d...361
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #13 Skrevet 16. september 2015 Man ønsker nødvendigvis ikke å være slem(med mindre det er et motiv bak), men man har et ønske om bekreftelse og å få seg selv til å føle seg bedre. For å oppnå dette bruker man gjerne ulike forsvarsteknikker for å fortrenge en realitet. Det er ikke nødvendigvis man tenker over at man er slem eller ei. Forsvarer selvsagt ikke at mennesker kan oppføre seg dårlig, kommer bare med en amatørmessig psykologisk forklaring. Anonymous poster hash: 4925b...211
Gothminister Skrevet 16. september 2015 #14 Skrevet 16. september 2015 Det er når man tar ansvar, for egen adferd f.eks. Det indre barnet kommer bl.a til overflaten når man "gråter" over at alle er slemme, alt er andres feil osv. Ikke noe galt i det indre barnet, alle har det, men det er greit å ha en voksen fornuft som kan roe ned disse tankene. Grunnleggende psykologi. Det var et eksempel, kanskje ikke det beste. Anonymous poster hash: a9317...16c Helt enig med deg
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #15 Skrevet 16. september 2015 Hva vil det si og bli voksen? At man skal ta ansvar er jeg enig i. Men mange sier, bli voksen. Men ingen sier noe om hva dem legger i det. Det står i setningen du siterte. Ta ansvar. Voksne mennesker har ikke lenger noen som passer på dem, ordner ting for dem, tar beslutninger for dem eller styrer livet deres. Om man er 30 år og fortsatt skylder på omgivelsene, familien, menn/kvinner eller "samfunnet" for alt som ikke går ens vei, så er man kun et barn i en voksen kropp. Anonymous poster hash: b3a5a...1d1 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #16 Skrevet 16. september 2015 Jeg har innrømmet hvorfor jeg har løyet i en annen tråd hvis de som føler seg truffet gadd å lese. Jeg har ihvertfall aldri såret noen og lekt med følelsene til noen. Tror ikke noen på kg ble såret av at jeg løy i en tråd. I så fall kan de ikke ha opplevd mye. Ingen er "truffet" av at du lyver på KG. Folk bryr seg ikke såpass mye. De bare registrerer at du lyver, og mennesker som lyver får det samme i retur. Du har deltatt i slosskamper på byen, du har behandlet andre rundt deg dårlig, uavhengig av om du selv mener det er rettferdiggjort. Du har selv valgt å bruke rusmidler og dermed vanke med mennesker som ikke har noe å godt å bidra med. Og du starter tråder hele tiden, med deg selv som tema. Jeg er ikke enig i at de fleste med makt er slemme, dette er spesifikt for ditt liv - og det er en grunn til det. Anonymous poster hash: b3a5a...1d1 1
Gjest Captain Hook Skrevet 16. september 2015 #17 Skrevet 16. september 2015 (endret) Det står i setningen du siterte. Ta ansvar. Voksne mennesker har ikke lenger noen som passer på dem, ordner ting for dem, tar beslutninger for dem eller styrer livet deres. Om man er 30 år og fortsatt skylder på omgivelsene, familien, menn/kvinner eller "samfunnet" for alt som ikke går ens vei, så er man kun et barn i en voksen kropp. Anonymous poster hash: b3a5a...1d1 Hvordan kan jeg ta ansvar når jeg blir såret gang på gang? Ingen er "truffet" av at du lyver på KG. Folk bryr seg ikke såpass mye. De bare registrerer at du lyver, og mennesker som lyver får det samme i retur. Du har deltatt i slosskamper på byen, du har behandlet andre rundt deg dårlig, uavhengig av om du selv mener det er rettferdiggjort. Du har selv valgt å bruke rusmidler og dermed vanke med mennesker som ikke har noe å godt å bidra med. Og du starter tråder hele tiden, med deg selv som tema. Jeg er ikke enig i at de fleste med makt er slemme, dette er spesifikt for ditt liv - og det er en grunn til det. Anonymous poster hash: b3a5a...1d1 Det må gå an at folk er ærlig og ikke driver å leker med andre sine følelser selv om jeg har brukt dop. Det må være det som er grunnen da. De tror de kan behandle folk som bruker/har brukt dop for søppel. Sånn har det alltid vert. Det hjelper ikke om vi har sluttet! Så der har jeg endret meg, men hva hjelper vel det? Ikke en dritt! Sloss er det mange som har gjort i fylla. Jeg har ikke såret noen på denne måten før. Jeg har aldri lekt med folk sine følelser for jeg vet at alle har følelser. Hvem skal jeg da starte tråd om? Så klart er det meg selv, når det er jeg som trenger råd, og vil vite om andre opplever det samme eller er det bare meg? Jeg har også startet en tråd om venninna mi. Endret 16. september 2015 av Captain Hook
Gjest Captain Hook Skrevet 16. september 2015 #18 Skrevet 16. september 2015 Ikke la deg bli såret av andre. Drit i hva andre måtte mene. Ha troen på deg selv, gå dine egne veier og ikke vær så opptatt av om du avviker fra andre. Vær stolt og selvsikker på at det du sier er rett. Bryt med autoriteter og andre som leker bedrevitere. Ingen eier sannheten. Men du eier din sannhet. Bedrevitere har jeg alltid holdt meg unna likevel. Verre når de jeg trodde var ærlige plutselig skal såre og gi faen.
Gothminister Skrevet 16. september 2015 #19 Skrevet 16. september 2015 Bedrevitere har jeg alltid holdt meg unna likevel. Verre når de jeg trodde var ærlige plutselig skal såre og gi faen. Stol aldri på noen. Aldri utgi deg selv for noen, ha dine fiender nære og slå til der de er mest sårbare. Vær hensynsløs i din hevn, vern om dine nærmeste og gi F i samfunnets normer og regler.
Gjest Captain Hook Skrevet 16. september 2015 #20 Skrevet 16. september 2015 Stol aldri på noen. Aldri utgi deg selv for noen, ha dine fiender nære og slå til der de er mest sårbare. Vær hensynsløs i din hevn, vern om dine nærmeste og gi F i samfunnets normer og regler. Sant. Går ikke an å stole på noen. Kun mamma, ei venninne og en kompis som har vert ærlig med meg hele tiden. Alle jeg har vert i et forhold med har vert løgnhalser. (Unntatt de i ungdomskolen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå