AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hei, hvis man skal få noen til å designe en nettbutikk, hvilken plattform bør man bruke? Wordpress, Magneto eller Windows? Ser frem til gode svar... Anonymous poster hash: 574a6...821
KRSby Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Jeg brukte Windows da jeg laget forrige nettside.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Hva mener dere med Windows som plattform?Anonymous poster hash: e9f4b...af1
tdm900 Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Skal du lage nettside med salg, etter hva jeg forstår, må den også inneholde betalingsløsning. Er mye å tenke på der Skjønte ikke helt det med Win som platform. Selv bruker jeg Joomla for ei nettside jeg har ansvar for Men ikke spør etter så mye, fikk hjelp til å opprette den
Tecky Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 WordPress med Woocommerce som plugin er det mest trygge og brukte alternativet. Da har du godt med alternativer på leverandør, og feilsøking er lett da WP har et stort brukernettverk. For betalinger kan du lage en konto på feks Klarna så har du det i orden. En annen ting som er viktig blir at du må passe på at plattformen gjør det enkelt for deg å legge inn nye produkter senere, så du ikke trenger å betale leverandøren hver gang du skal bytte ut eller utvide vareutvalget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå