AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hei og hopp! 😊 Jeg har søkt barnehage i Drammen. Gutten min blir 1 år i februar så jeg har derfor søkt på noen ledige plasser. Jeg har søkt om plass fra 18 januar neste år. Da er permisjonen min over. Mange her på kg er nok rutte barnehagebarn mammaer og pappaer! Derfor spør jeg dere hva tror dere er sjansen for at barnet får plass? Tar det lang tid før man får svar? Får man svar om man ikke får plass? Anonymous poster hash: f15cd...091
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Hei og hopp! 😊 Jeg har søkt barnehage i Drammen. Gutten min blir 1 år i februar så jeg har derfor søkt på noen ledige plasser. Jeg har søkt om plass fra 18 januar neste år. Da er permisjonen min over. Mange her på kg er nok rutte barnehagebarn mammaer og pappaer! Derfor spør jeg dere hva tror dere er sjansen for at barnet får plass? Tar det lang tid før man får svar? Får man svar om man ikke får plass? Anonymous poster hash: f15cd...091 Plasser som blir ledige utenom hovedopptaket i august er avhengig av at noen bytter barnehage eller flytter, det er derfor umulig å vite når man kan få plass. Du kan ha flaks, og du kan måtte vente til neste høst, noe man bør belage seg på. Du vil kun få svar om du får plass, ellers hører man ikke noe (i løpende opptak). Anonymous poster hash: 2d070...7cc
Marikken Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Som sagt over - du er avhengig av at det Ã¥pner seg ledig plass. Men yngstemann hjemme hos oss begynte selv i barnehagen i januar da hun startet. SÃ¥ umulig er det absolutt ikke Â
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Takk for svar dere! Det sto på kommunen sine sider at det er 5 ledige plasser i den ene barnehagen. Får bare krysse fingrene da.Anonymous poster hash: f15cd...091
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå