Gjest 1111 Skrevet 19. september 2004 #1 Skrevet 19. september 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom her og få litt hjelp! Har veldig lys hud, og ser etter en fundation.. ønsker nødvendigvis ikke å bli noe brunere, i og med at det kommer til å bli i stor kontrast til resten av huden min.. Om fundation blir det riktige for meg vet jeg heller ikke, jeg vil bare ha noe som får huden min til å se "jevnere" ut, hvis noen skjønner hva jeg mener. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Ethereal Skrevet 19. september 2004 #2 Skrevet 19. september 2004 Hvor mye penger vil du legge i den? I de billigere prisklassene har Max Factor foundation som er bra, og som finnes i lyse farger. Sjekk ut Facefinity eller den nye (Color Adapt). Ca 130 kroner. Ellers har Dior en foundation som er veldig lett; Diorskin Pure Light, den finnes også i lyse toner. Vet ikke helt prisen, men rundt 300, kan jeg tippe.
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 En foundation skal absolutt ikke være mørkere enn din egen hudtone. Det vil se helt feil ut. Jeg anbefaler et solpudder for ekstra glød eller selvbruningskrem et par kvelder i uka for en litt gyldnere hud. Så til foundation anbefalingen: Dermalogica Sheer Moisture i nyanse Light. Det er egentlig en farget dagkrem, og jeg elsker den gjennomskinnelige effekten på huden. Det ser ikke tildekket og maskeaktig ut. Jeg er veldig lys selv, og har i tillegg noen gamle kvisearr og ujevnheter som denne dekker perfekt.
Ingeborg Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 Jeg har også veldig lys hud, og synes foundation får den til å se bedre ut. Bruker en nyanse som egentlig er hakket lysere enn min egen hudfarge, og så "fresher" jeg den opp med solpudder. Er utrolig godt fornøyd med min nye foundation fra Biotherm.
ivanka Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 veldig veldig fornøyd med nina riccis flytende foundation,og den finnes også i toner som er veldig lyse.
Gjest 1111 Skrevet 20. september 2004 #6 Skrevet 20. september 2004 Tusen takk for tips! skal ta meg en tur til byen så snart jeg har tid.
Søtpotita Skrevet 20. september 2004 #7 Skrevet 20. september 2004 har også veldig lys hud og eg brukar clinique, med ein ørliten bruntone i...
Søtpotita Skrevet 20. september 2004 #8 Skrevet 20. september 2004 har også veldig lys hud og eg brukar clinique, med ein ørliten bruntone i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå