AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Har blitt kjent med en fyr via jobben, og vi har snakket en stund nå. Har mange felles interesser, og jeg hygger meg i hans selskap. Ble nylig invitert hjem til han for å gå på fjelltur og lage middag. Han bor såpass langt unna at jeg må sove over. Jeg kunne virkelig tenke meg å dra på besøk, men er redd (og vet vel innerst inne) at han forventer sex, noe jeg synes blir litt for tidlig. Er det fortsatt innafor å takke ja til tilbudet, selv om jeg ikke er klar for å ha sex? Vil ikke være luremus, men har heller ikke lyst å spørre/si noe i forkant av daten som virker dumt ("Jeg kommer ikke til å ha sex med deg"). Litt misvisende tittel på innlegget, men dere skjønner greia. Hva hadde dere gjort? Skal jeg si at jeg er usikker på hva han forventer??? HJELP! Anonymous poster hash: 489ba...c5b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Jeg synes det er helt innafor å si at du ikke vil ha sex. Evnt spør om hvor du skal sove og om han har et eget gjesterom. Anonymous poster hash: fe2e8...655 9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Hvorfor tenker du på hva han forventer? Du gjør det som er riktig for DEG. Anonymous poster hash: 006ec...69e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Overskriften din høres som om du er totalt viljeløs... Anonymous poster hash: 006ec...69e 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Jeg synes det er helt innafor å si at du ikke vil ha sex. Evnt spør om hvor du skal sove og om han har et eget gjesterom.Anonymous poster hash: fe2e8...655 Helt enig i at dette er noe du kan si, ts. Hva er alderen deres, om det er ok å spørre? Anonymous poster hash: e67e7...fc7
Charmander Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 (endret) Jeg kunne gjort dette uten å forvente sex, men nå er vi menn også forskjellige. Hans forventinger er egentlig helt irrelevant, men du kan gjøre det klart på forhånd at dere ikke skal ha sex før dere er blitt bedre kjent med hverandre. Jeg vil ikke anbefale å melde at dere skal sove hver for dere når dere dater, det blir veldig merkelig i min bok. De gangene jeg har datet noen har de fint kunnet overnatte og vice versa i en periode før vi hadde sex, sovet i samme seng og ligget og kost med hverandre og pratet hele nettene og blitt godt kjent med hverandre. Sex skjer når det er naturlig og begge føler seg komfortable med det. Endret 15. september 2015 av Charmander 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Helt enig i at dette er noe du kan si, ts. Hva er alderen deres, om det er ok å spørre? Anonymous poster hash: e67e7...fc7 Jeg er 25, han er 31, så er en liten forskjell der... Det kan jo funke, ja. Skal jeg bare spørre før jeg reiser bort/sier ja, da? Anonymous poster hash: 489ba...c5b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 Overskriften din høres som om du er totalt viljeløs... Anonymous poster hash: 006ec...69e Hvorfor i all verden tenker du det? Anonymous poster hash: e67e7...fc7
Charmander Skrevet 15. september 2015 #9 Skrevet 15. september 2015 (endret) Jeg er 25, han er 31, så er en liten forskjell der... Det kan jo funke, ja. Skal jeg bare spørre før jeg reiser bort/sier ja, da? Anonymous poster hash: 489ba...c5b Helt ubetydelig aldersforskjell. Du skal ikke spørre han, du skal bare si at du ikke vil ha sex selv før dere har blitt bedre kjent selv om du overnatter med han. Det har han og respektere, og om han vil bli kjent med deg så gjør han det også. Endret 15. september 2015 av Charmander 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #10 Skrevet 15. september 2015 Hvorfor i all verden tenker du det? Anonymous poster hash: e67e7...fc7 Fordi hun spør som om hun ikke har en egen vilje : "betyr dette at vi skal ha sex?" Hun legger det frem som om alt er på hans premisser. Anonymous poster hash: 006ec...69e 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #11 Skrevet 15. september 2015 Helt ubetydelig aldersforskjell. Du skal ikke spørre han, du skal bare si at du ikke vil ha sex selv før dere har blitt bedre kjent selv om du overnatter med han. Det har han og respektere, og om han vil bli kjent med deg så gjør han det også. Tusen takk for svar! Nå skal ikke jeg mase mer her, men tenker du jeg kan spørre om han har gjesterom/ekstraseng først, og så forklare at jeg ikke vil ha sex før vi blir bedre kjent - på selve daten? Anonymous poster hash: 489ba...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #12 Skrevet 15. september 2015 Fordi hun spør som om hun ikke har en egen vilje : "betyr dette at vi skal ha sex?" Hun legger det frem som om alt er på hans premisser. Anonymous poster hash: 006ec...69e Men kjære vene, jeg skrev jo til og med at det var misvisende tittel på innlegget! Noen må virkelig bare kommentere alt... Anonymous poster hash: 489ba...c5b
Charmander Skrevet 15. september 2015 #13 Skrevet 15. september 2015 (endret) Jeg ville sagt de på selve daten, jeg ville derimot unngått å nevnt gjesteseng. Ligge inntil, ligge å prate mens man ligger i sengen er jo en fin måte å bli kjent på selv man ikke røre hverandres genitalia for å si det sånn... Om jeg hadde invitert en på date og hun sov over, og det var klart vi ikke skulle ha sex hadde jeg blitt litt oppgitt om hun ville sovet på et gjesterom eller i det hele tatt spurt om det. Da tror jeg faktisk jeg hadde avlyst hele greia. Vi er da ikke 13 år heller med jentelus og guttelus. Endret 15. september 2015 av Charmander 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #14 Skrevet 15. september 2015 Tusen takk for svar! Nå skal ikke jeg mase mer her, men tenker du jeg kan spørre om han har gjesterom/ekstraseng først, og så forklare at jeg ikke vil ha sex før vi blir bedre kjent - på selve daten? Anonymous poster hash: 489ba...c5b Synes dette er helt greit. Anonymous poster hash: e67e7...fc7 1
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 15. september 2015 #15 Skrevet 15. september 2015 Ta med deg en flaske vin i sekken. Når du har drukket den, kommer du garantert til å ville ha sex uansett, så da er problemet løst. 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #16 Skrevet 16. september 2015 Jeg synes det er helt innafor å si at du ikke vil ha sex. Evnt spør om hvor du skal sove og om han har et eget gjesterom.Anonymous poster hash: fe2e8...655 Enig spør han hvor du skal sove, sånn at det er avklart på forhånd og begge vet. Han har nok et gjesterom til deg eller tar sofaen selv og du rommet, det skulle bare mangle at du skal få sove alene når dere ikke har hatt sex før og er stuck på en hytte mange timer unna..! _Hvis_ stemningen skulle bli sånn ila. turen så er det ingenting i veien for å dele rom en av nettene om dere vil det men da slipper du hvertfall det presset og han all kleinheten som ville oppstått om dere delte rom/seng.. Anonymous poster hash: 71e8b...e83
Gjest Trollkarlen Skrevet 16. september 2015 #17 Skrevet 16. september 2015 Det er jo bare å være ærlig og si at tilbudet høres hyggelig ut, men du er redd for at sex er i tankene fra hans side og du er ikke klar for noe sex. Blir han grinete så går du jo ikke glipp av noe som er verdt å bruke tiden på.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #18 Skrevet 16. september 2015 Det er jo bare å være ærlig og si at tilbudet høres hyggelig ut, men du er redd for at sex er i tankene fra hans side og du er ikke klar for noe sex. Blir han grinete så går du jo ikke glipp av noe som er verdt å bruke tiden på. Blir han ikke grinete så er det ingen garanti for at han ikke vil prøve seg. I de fleste tilfellene noen har sagt til meg at de ikke skal prøve på noe har gjort det. Men heldigvis respekterte de fleste et nei uten å bli grinete. Så ikke se bort ifra at han faktisk kommer til å prøve segAnonymous poster hash: ee6d0...664
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #19 Skrevet 16. september 2015 Si at du har mensen. Anonymous poster hash: bd168...77d 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #20 Skrevet 16. september 2015 Han kan overhodet ikke forvente sex, og du kan trygt være med og fremdeles kunne si nei uten dårlig samvittighet. Herlighet.... Husk at det faktisk bare er positivt dersom han virkelig liker deg, at du venter litt. Sier litt om hvordan du er som person, og at du ikke bare hopper til køys for et godt ord. Hvis han derimot blir sur fordi du ikke vil ha sex, så er han ikke rett for deg. Selv om dere må ligge i samme seng, så er fremdeles retten til å si nei din. Husk det!! Anonymous poster hash: f18c1...7d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå