Gå til innhold

Mitt liv som 20 åring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt liv som 20 åring= Jobb, trening, spise, sove, reise, knulle(horer) og drikke. Meningsløst. Jeg er utdannet og er ofte lei.. Hva er ditt? 

Anonymous poster hash: a6ab8...831
Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, det hørtes ikke bra ut.nå er ikke jeg 20 lengre , men husker godt når jeg var det. det var turer på hesteryggen, hytteturer , filmer med gode venninner og vansker med å finne seg selv:-) det blir bedre når du blir eldre . 30 årene er myyye bedre;-)

Anonymous poster hash: 0663d...7de
Skrevet

30 årene er drittkjipe i forhold til 20-årene.

Mann, 34 - som lengter tilbake og skulle gjort ting litt annerledes om jeg visste da, det jeg vet nå..

Anonymous poster hash: c0dcf...a97
  • Liker 1
Skrevet

Hm, mitt liv som 20-åring: jobb, samboer, leilighet, filmkvelder med øl og snacks, spill, regninger, hodeverk, stramme muskler og selvfølgelig den gode gammeldagse stressen. Haha

Skrevet

Jeg er lei av mennesker.Derfor liker stort sett å være alene da.

Skrevet

Mitt liv som 20 åring= Jobb, trening, spise, sove, reise, knulle(horer) og drikke. Meningsløst. Jeg er utdannet og er ofte lei.. Hva er ditt?  Anonymous poster hash: a6ab8...831

Det fine er at du har alle muligheter i verden til å gjøre noe med det. Du har mer enn halve livet igjen. Bruk det.

Anonymous poster hash: 69260...10a

Skrevet

Mitt liv som 20 åring= Jobb, trening, spise, sove, reise, knulle(horer) og drikke. Meningsløst. Jeg er utdannet og er ofte lei.. Hva er ditt? 

Er det ikke sånn andre 20 åringer definerer som "Livet" med stor L og er superlykkelige?

Livet er et rotteløp, sånn er det. Thats life. Det er vi selv som må putte mening i tingene vi gjør, og ikke vente på noe med mening.

Anonymous poster hash: 54279...76d

• Liker 3
Skrevet

20år = skole, jobb, sove. Slet med sosial angst og depresjon, skjulte det for alle. Til jeg møtte veggen.

24år = NAV møter, fastlege, psykolog, kjøretimer. 

Hater livet akkurat nå. Alt føles slit og finner ikke gleden i noe lengre. Håper 30 årene blir bedre. 

Anonymous poster hash: 67191...d2a
Skrevet

Man i 30 årene.

Sove - jobb - pc - sengen, repeat.

Anonymous poster hash: 02efb...7a1
Skrevet

jobb, skole, jobb, skole, stressa, overspise, kaste opp, selvforakt, jobb, skole.

Anonymous poster hash: e99af...b94

Skrevet

Hørtes da ut som et godt liv. Du koser deg høres det ut som.

Skrevet

18 år. Fikk dame, mistet dyden, fikk BIL og ble mobil og fikk skikkelig frihetsfølelse (digg følelse)

20 åring. Sosialt litt klønete og naiv (med damer). Dama var utro. wakeupcall DET hadde jeg aldri trodd. Oppvokst med NRK hvor kvinner var uskyldig små vesener som skulle settes på pidestall, menn var voldelige, alkoholikere og de utro!!! Usikker på fremtiden. Noen gode venner.

20-30 sett i ettertid var et rotterace. Utdanning, YOLO holdning. reiser, fest, damejakt,damejakt,damejakt, alltid fyllesyk på søndag. Blåste penger på røyk, fest og bil. Alt sammen

40 idag. Aldri hatt det bedre. Slutta å røyke. Trygg, mange erfaringer rikere, Flott kone, Litt flaks med utdanning og jobb og tjener meget bra i en fleksibel jobb jeg mestrer og koser meg med.. Flotte barn , fint hus og slapper mye mer av. Det fine med å bli eldre er å finne ut at det meste man man så på som store problemer i ettertid ikke var noe å bekymre seg for. Fremdeles de sammen gode vennene.

Anonymous poster hash: 8c8d0...9f1
  • Liker 1
Skrevet

jobb,skole,trening,hobbier,slappe av på sofaen.

Skrevet

Ts her! Greit å vite at jeg ikke er alene  :biggrin:. Jeg har altså en stressende jobb. Det går ut over psyken og fare er helt klart. Så jeg får oppleve mye til dagen enn det andre får sett og hørt  :sad:.Også har jeg ikke dame da. Så det kan være et av grunnene. 

Skrevet

Flere andre litt eldre med erfaringer som de vil dele ? 

Anonymous poster hash: 0f9e6...401
Skrevet

Da jeg var 20 hadde jeg angst og depresjon og brukte all fritid foran PC-en. Studerte, men gjorde det dårlig og hoppet av etter hvert.

Nå er jeg snart 30, ingen depresjon eller angst. Er på vei ut i jobb etter å ha vært syk siden jeg var 23. Det føles bra å ha blitt friskere. Kroppen fungerer og jeg føler meg ikke konstant syk. Bruker fortsatt all fritid foran PC-en og trives med det. Har det bedre nå enn jeg har hatt det gjennom livet.

Anonymous poster hash: 3722b...f11
Skrevet

sove - jobb - pc - spise - sove, repeat

Skrevet

sove - jobb - pc - spise - sove, repeat

Haha, fader så kjedlig.... 

Anonymous poster hash: 0f9e6...401

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Du får ikke mer moro enn du lager selv.

Hva med å utfordre deg selv: se om du kan få deg noe, uten å betale for det?

Anonymous poster hash: d48dc...f33

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...