kamel Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Jeg forstår meg ikke helt på dette. Er det sånn at når renta går opp eller ned så får man restskatt? Allerede redd for å få restskatt neste år. Men jeg har ikke så høy formue og så stort lån, og går ikke opp og ned i inntekt, er det samme hver måned.
Eliza Doalot Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Risiko for restskatt øker når renta går ned, fordi du da får laverer rentefradrag. Dersom du i utgangspunktet har lite lån er det begrenset hvor mye det vil utgjøre for deg.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Jeg forstår meg ikke helt på dette. Er det sånn at når renta går opp eller ned så får man restskatt? Allerede redd for å få restskatt neste år. Men jeg har ikke så høy formue og så stort lån, og går ikke opp og ned i inntekt, er det samme hver måned. Da sparer du en hundrelapp eller to ekstra i måneden. Du kan og justere skattekortet ditt til ikke å ta hensyn til lånet ditt. Da vil du få igjen skatt fra rentene på lånet ditt hvert år. Anonymous poster hash: a490e...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå