Gå til innhold

Jeg elsker å bytte profilbildet på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det er noe jeg bare innrømmer som anonym. ;)

Jeg synes selv jeg er ganske pen, og liker å legge ut fine bilder av meg selv slik at andre kan se. Jeg gjør det dog sjeldenere enn jeg gjerne skulle gjort fordi jeg ikke vil framstå som selvopptatt, osv. 

Reagerer dere om noen bytter profilbilde med to måneders mellomrom? Ser noen har samme profilbilde år etter år, så relativt til dem er det vel ofte.. Men ville dere reagert?

Har et nytt bilde jeg gjerne vil laste opp, men vet ikke om jeg tørr fordi det bare er to måneder siden sist gang jeg byttet. 

Flere med samme "problem", evt. tenker det samme ? HAHA. Vesten altså... =) 

og ja, muligens latterlig å lage en tråd om dette, men har mye tid til overs. =)

Anonymous poster hash: 132b6...fe9
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest studenten95
Skrevet

Jeg bytter profilbildet ganske ofte, ca. en gang i uka, og synes ikke det er ofte? 

Skrevet

Kjør på :) Er lov å være fornøyd med sitt eget utseende. Dessuten er i 2mnd så kort tid :)

Skrevet (endret)

Jeg bytter profilbildet ganske ofte, ca. en gang i uka, og synes ikke det er ofte?

Jeg syns det er ofte.

Edit: gikk opp for meg at siste delen av det du skrev sikkert var myntet til TS. To mnd er ikke veldig ofte nei, men en gang i uka er ofte :-):

Endret av Fionnuala
  • Liker 4
Skrevet

Hva er ofte for deg da? Spør av nysgjerrighet...

Mitt er ca 2 år gammelt, og er nok klart til utskifting, men jeg får meg ikke til å ta selfies...

Anonymous poster hash: 5d1f2...e2a

• Liker 4
Skrevet

Det er ekstremt ofte. Hva mener du er ofte da?

Ser du er 95. Dere opptrer jo litt ennerledes på internett enn 80-70 tallsbarna, så kanskje ikke så rart.

Anonymous poster hash: 21a98...fbc

• Liker 16
Skrevet

Mitt er over to år gammelt, får meg heller ikke til å ta selfies... 

• Liker 1
Skrevet

Har ei venninne som bytter profilbilder daglig. Hun laster opp et, får likes og kommentarer, så fjerner hun det og laster opp et gammelt. Kan gå to dager, så har hun det første bildet igjen. Sanker litt flere likes. Litt hjerter kanskje. Og sånn går det. Igjen og igjen.

Blir nærmest urolig når hun ikke har gjort dette på en stund. Hun er også av typen som sletter alt som blir skrevet på profilen sin etter en hvis tid. Den er helt tom. Regner med dette er hennes form for facebook-detox.  :rolleyes:

Anonymous poster hash: 2dcca...fc7
  • Liker 3
Skrevet

Jeg bytter ca annenhver måned, men ser folk som bytter daglig og ukentlig så tviler på at noen vil tenke at det er kort tid siden du sist la ut men alle vet jo at alle legger ut bilder for oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: f8884...351
  • Liker 3
Skrevet

Bytt bilde så ofte du vil, men vær klar over at mange himler med øynene for seg selv, og tenker oppmerksomhetshore i sitt stille sinn. Jeg har ei på vennelista mi som kan bytte flere ganger daglig, og hun er over 50 år. Det blir bare patetisk. Særlig når de fleste bildene ikke er særlig flatterende. Hun har en tendens til å sperre opp øynene og smile veldig stivt på alle disse selfiene som hun legger ut, og da ser hun temmelig gal ut. 

Anonymous poster hash: a5f44...2c1
  • Liker 13
Skrevet

To mnd er ok, hver uke eller flere ganger i uka? IRRITERENDE og da slutter jeg å følge vedkommende slik at jeg slipper å få opp maset. Men med to måneders mellomrom går helt fint, har jo sikkert gjort noe spennende som gjør seg som nytt bilde på den tiden, men hvis alt bare er selfies med forskjellig sminke blir det litt irriterende igjen, haha :D

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er snålt å bruke selfies som profilbilde, får meg ikke til å gjøre det 😂 litt sånn: se hvor fin jeg gjør meg for å ta bilde av meg selv... 😝🙌🏼

Anonymous poster hash: a916b...3ff

• Liker 3
Skrevet

Ville aldri brukt selfie som profilbilde, få heller venner til å ta bilde av deg

Anonymous poster hash: 191e6...932
Skrevet

Hvis du sist har byttet for 2 mnd. siden så er det ikke så ofte.  Jeg har sett folk bytte oftere.

Jeg har reagert noen gangen når en dame her jeg bor stadig legger ut bilder av seg selv der hun har sminket seg og ser veldig støken ut. Hun er veldig pen og det vet hun. Hun takker for hver kommentar hun får, og det er ingen tvil om at hun elsker oppmerksomheten hun får. For ikke lenge siden ble hun fersket av samboeren sin da hun var utro. På bakgrunn av dette tenker jeg at hun må være narssisist eller noe.

Anonymous poster hash: fde59...cf6
Skrevet

...og det er noe jeg bare innrømmer som anonym. ;)

Jeg synes selv jeg er ganske pen, og liker å legge ut fine bilder av meg selv slik at andre kan se. Jeg gjør det dog sjeldenere enn jeg gjerne skulle gjort fordi jeg ikke vil framstå som selvopptatt, osv. 

Reagerer dere om noen bytter profilbilde med to måneders mellomrom? Ser noen har samme profilbilde år etter år, så relativt til dem er det vel ofte.. Men ville dere reagert?

Har et nytt bilde jeg gjerne vil laste opp, men vet ikke om jeg tørr fordi det bare er to måneder siden sist gang jeg byttet. 

Flere med samme "problem", evt. tenker det samme ? HAHA. Vesten altså... =) 

og ja, muligens latterlig å lage en tråd om dette, men har mye tid til overs. =)

Anonymous poster hash: 132b6...fe9

Haha,jeg har MOTSATT problem :) Er fornøyd med utseendet og får ofte høre jeg er pen.men jeg haaaater å bytte profilbilde.Tenkte på å gjøre det i sted men feiga ut.Det er så flaut synes jeg...

Bytter bilde ca.2-3 ganger i året.

Hadde ikke reagert på om du bytta bilde hver annen mnd.Det er de som bytter hver uke jeg reagerer på. Så bare bytt bilde du :)

Ikke selfies sier noen over her?Det er da helt vanlig med selfies som profilbilde.Mange på min venneliste har det!

Anonymous poster hash: 23681...a92

• Liker 3
Skrevet

Syns det er overfladisk og teit å skifte profilbilde ofte, og du bekrefter akkurat det jeg tenker når folk gjør det - man ønsker positiv oppmerksomhet for utseendet sitt. Som er ganske teit i følge mitt verdenssyn. Hilsen en som har hatt samme bilde i tre år :)

Anonymous poster hash: a002d...9d3

• Liker 1
Skrevet

Har ei venninne som bytter profilbilder daglig. Hun laster opp et, får likes og kommentarer, så fjerner hun det og laster opp et gammelt. Kan gå to dager, så har hun det første bildet igjen. Sanker litt flere likes. Litt hjerter kanskje. Og sånn går det. Igjen og igjen.

Blir nærmest urolig når hun ikke har gjort dette på en stund. Hun er også av typen som sletter alt som blir skrevet på profilen sin etter en hvis tid. Den er helt tom. Regner med dette er hennes form for facebook-detox. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 2dcca...fc7

Dette hørtes ut som venninna min. Slutten av 20 åra, og mørk ?

Anonymous poster hash: 7028a...d42

Skrevet

Har ingen problemer med det, jeg. Synes ikke det er dumt og ser ikke på folk som gjør det som selvopptatt eller noe. Jeg bytter regelmessig jeg også, men mest av alt fordi jeg synes de nyeste bildene av meg selv er finere eller fordi jeg eeegentlig ikke var fornøyd med det forrige. 

Altså, for min del skal folk få gjøre som de vil; jeg dømmer ikke. Jeg ser enkelte som aldri bytter - de har hatt bildet i årevis. Men det er de selv som bestemmer det. Hvorfor skal jeg bry meg? :) Det tenker nå jeg...

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke hver 2 mnd er så veldig kort tid, kjenner flere som bytter hver uke. Jeg har selv ikke byttet på 11 mnd. Kanskje det er på tide?

• Liker 1
Skrevet

Har ikke tenkt over dette før, så jeg måtte sjekke når jeg sist byttet; i juni. Hadde ikke tenkt over at noen skiftet annenhver måned, men kanskje en gang i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...