Gå til innhold

Hvis ei jente stiller seg i nærheten av deg med kikker ned og virker litt småsur, er det vits å si hei til henne da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til så stiller det seg jenter i nærheten av meg når jeg er på butikker, treningssenter, trikk, osv, men de kikker kun rett ned i bakken og fremstår litt småsure. Av en eller annen grunn så får jeg ofte en følelse av at de vil ha kontakt, men i og med at de virker litt sure så blir jeg forvirret og sier aldri hei til dem og ender heller opp med å gå. En gang da jeg gikk fra ei som virker veldig sur så merket jeg at det var noen som kikket på meg bakfra og da jeg snudde meg så stod hun og kikket/stirret på meg. Men i og med at hun i utgangspunktet virket så sur, så snudde jeg meg bare tilbake og gikk videre.

Skal jeg si hei, eller ikke?

Anonymous poster hash: d35b0...fda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til så stiller det seg jenter i nærheten av meg når jeg er på butikker, treningssenter, trikk, osv, men de kikker kun rett ned i bakken og fremstår litt småsure. Av en eller annen grunn så får jeg ofte en følelse av at de vil ha kontakt, men i og med at de virker litt sure så blir jeg forvirret og sier aldri hei til dem og ender heller opp med å gå. En gang da jeg gikk fra ei som virker veldig sur så merket jeg at det var noen som kikket på meg bakfra og da jeg snudde meg så stod hun og kikket/stirret på meg. Men i og med at hun i utgangspunktet virket så sur, så snudde jeg meg bare tilbake og gikk videre.

Skal jeg si hei, eller ikke?

Nei, du trenger ikke å si hei til noen bare fordi de tilfeldigvis står i nærheten av deg. 

• Liker 11
Skrevet

Nei, du trenger ikke å si hei til noen bare fordi de tilfeldigvis står i nærheten av deg. 

Men hvis jeg synes hun er fin?

Skrevet

Kan jeg spørre om alderen din?

Anonymous poster hash: 6500b...7c2

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet

Tenker at hvis de ser sure ut har det skjedd et eller annet i livet deres som gjør dem i dårlig hjumør. Kanskje ikke så lurt å sjekke dem opp da. 

Skrevet

Dette har ikke noe med deg som person å gjøre, men de fleste damer ønsker ikke kontakt med fremmede menn på bussen, på trening eller i køen på butikken. 

• Liker 8
Skrevet

Skader ikke med et "hei" og et smil :-) Kanskje dem har hatt en veldig dårlig dag, og det smilet var akkurat det dem trengte? Hvis du får et tafatt hei tilbake trenger du nok ikke å gå lenger, men det får du vurdere utifra den reaksjonen du får.

Jeg syns alltid det er koselig å bli hilst på og få et smil, uansett om det er fra mann eller kvinne, ung eller gammel, toget eller butikken.

• Liker 3
Skrevet

Kikker ned??? På hva da?? Kuken din?`

:skratte:

Anonymous poster hash: 4296a...c69

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Nå fikk jeg virkelig lyst på saltlakris. 

Edit: Åh, dette er ikke tråden der vi bare kan skrive det som faller oss inn?

Skrevet

Kan hende hun / de er sjenert, eller usikker, eller har en bad day! Ei jeg kjenner fortalte meg da hun var i utveksling i USA og en gutt kom bort da hun var ute og jogget og spurte hvor hun var i fra og , hei! Det endte med at de datet hele perioden der nede. Tviler sterkt dette hadde skjedd i Norge uten "alkohol".

Anonymous poster hash: 33279...4be

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kanskje du har en merkelig og uforklarlig sterk tiltrekningskraft mot mutte, småsure, sjenerte særinger? :P Ellr kanskje du bare ofte står i veien for folk?

Endret av guttemann
Skrevet

Nei det er nok bare tilfeldig at de står der og de står nok bare å soser (i kø, på buss stoppet osv) som alle andre gjør i kø. De vil ikke ha kontakt bare fordi de steller seg i nærheten av deg. Vil man ha kontakt er man ganske mye tydeligere enn det!.. Og hvis du absolutt vil ha kontakt så får du si hei da, men om jeg hadde stått ved en gutt og så ned i bakken og var i egne tanker og random humør så ville jeg bare sagt kort "hei" tenkt creep og trukket meg vekk altså... Så du bør kanskje lære å lese signaler litt bedre før du tar sjansen på det.

Anonymous poster hash: 8964f...85e
  • Liker 6
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Neste gang det skjer så skal jeg bare smile og si hei.

Det er så mange fine jenter rundt om meg hver eneste dag, så jeg ser virkelig ikke bort i fra at jeg kan finne en kjæreste blant dem.

• Liker 1
Skrevet

Kikker ned??? På hva da?? Kuken din?`

Jeg liker ikke at du bare vil ha meg for pikken min! :grine:

Skrevet

Jeg liker ikke at du bare vil ha meg for pikken min! :grine:

Hva skulle jeg ellers ha deg for?

Skrevet

Hva skulle jeg ellers ha deg for?

Vel, jeg har jo noen andre ting en det også da. Hehe.

Skrevet

Vel, jeg har jo noen andre ting en det også da. Hehe.

som hva da? Hjerne?

Skrevet

Grunnen til at de ser ned er på grunn av at det gjerne er folksomt på de stedene du lister opp og det ikke er i vår kultur å stirre på fremmede mennesker. Det er vanskelig å finne steder å se på når man er på plasser med mye folk, og dermed ser man gjerne ned i bakken. Det har ikke noe med at man er sur å gjøre, men vår kultur er ikke særlig kontaktsøkende. Er du utenlandsk? 

Når det er sagt trenger du jo ikke å hilse på enhver kvinne du står ved siden av. 

Anonymous poster hash: 73b97...9e5
  • Liker 2
Skrevet

Når det er sagt trenger du jo ikke å hilse på enhver kvinne du står ved siden av. 

Anonymous poster hash: 73b97...9e5

Allmenn hilseplikt på alle kvinner, det hadde vært noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...