Smilla78 Skrevet 19. september 2004 #1 Skrevet 19. september 2004 Er denne bra? Er helt håpløs å få taki jo! Bruker normalt dyrere produkter, men det gjør ikke noe at noe som er bra også er billig. Den må jo være ekstremt bra siden den er utsolgt hele tiden eller så vil alle prøve den fordi den vant tv2 hjelper deg.
femme fatale Skrevet 19. september 2004 #2 Skrevet 19. september 2004 Jeg synes den er veldig bra, men dessverre er den nesten alltid utsolgt :-( . sitter bra og klumper ikke, og prisen er jo super. denne kommer jeg til å fortsette å kjøpe til jeg blir lei,bare jeg får tak i den da
Orthia Skrevet 19. september 2004 #3 Skrevet 19. september 2004 De har den alltid inne på Ultra på Bryn, hvis dere bor i Oslo. (Jeg har ikke prøvde den)
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 Synes ikke denne var så veldig bra.. Liker mascaraer fra Maybelline mye bedre.
Tusseline Skrevet 19. september 2004 #5 Skrevet 19. september 2004 Åjo! Jeg elsker simpelthen denne maskaraen... men det må være den vannfaste da. Finnes på Vita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå