Gå til innhold

Bruker du krem i ansiktet hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagkrem eller foundation. Jeg gjør ikke det. Bruker bare krem om natten. Mulig jeg får mer rynker av det, men jeg blir så lett svett i ansiktet, særlig når det er fuktig/ varmt ute og har til nå ikke funnet en krem som trekker godt inn eller som unngår dette. Har du noen å anbefale?

Anonymous poster hash: c0dd5...ca3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg smører meg med fuktighetskrem kveld og morgen.
På morningene så tar jeg først krem så foundation. Bruker en krem som er egnet til min hudtype.

Anonymous poster hash: 9ac88...56b
Skrevet

Ja,jeg gjør det. Huden blir stygg hvis jeg lar være,men sliter litt med at huden blir fet samme hva slags krem jeg bruker.

Jeg bruker ikke foundation til hverdags. Foretrekker å la huden puste så mye som mulig,men bruker concealer på kviser osv.

Anonymous poster hash: 84a45...e54

Skrevet

Jeg bruker Boots sin serie Botanics hver dag.

- Matifying day cream SPF15" på dagtid

- Hydrating night cream all bright" i vinterhalvåret (den kan ikke brukes hvis det er mye sol)

- Skin calming night cream ultra calm" om sommeren. 

Skrevet

Ja, jeg må ellers blir huden min tørr

Skrevet

Jeg smører med en lett fuktighetskrem omtrent annenhver dag om morgenen før solkrem. Bruker krem hver kveld, har et par forskjellige som jeg roterer mellom avhengig av hvordan huden min føles og hva jeg ønsker. Bruker ikke noe foundation.

Skrevet

Ja. Bruker Dermalogica Active Moist om morgonen, i tillegg til eit serum. Om kvelden bruker eg ein gelé mot kviser. Prøver å unngå foundation til kvardags, men det må til om eg skal vise meg blant folk. Vasker det av når eg kjem heim :)

Skrevet

Etter jeg har vasket ansiktet påfører jeg ansiktskrem. Nattkrem om kvelden og dagkrem om morgenen. 

For å få en som krem som passer deg bør du nok få en vurdering på et apotek. En slik vurdering er gratis, men du kan jo også få en hudanalyse, men dette koster jo litt. Jeg bruker helt ordinære kremer, men jeg har ikke noe problem med kviser, tørrhet, fet hud, svetting eller lignende. 

Det er uansett ikke krise å ikke bruke krem om morgenen, særlig ikke når du bruker nattkrem (dersom det er rynker og dårlig hud du er redd for). 

Anonymous poster hash: 8a3ce...4b7
Skrevet

Ja, hver jævla dag. Blir helt utslitt av all den smøringa.

Anonymous poster hash: fad57...478
Skrevet

Prøv liftactiv fra Vichy sin nøytrale for meg, men jeg anbefaler å besøke en hudlege.

Skrevet (endret)

Ja, bruker både toner, dagkrem og serum. Varierer mellom to ulike dagkremer, samt øyekrem og solkrem. Bruker også nattkrem.

Endret av Bridalbeauty
  • Liker 1
Skrevet

Dere som ikke smører dere om morningen, vasker dere da heller ikke ansiktet? Jeg er nemlig helt avhengig av å smøre meg om morningen, etter å ha vasket ansiktet. For jeg blir stram og tørr i huden uten. Men jeg ser heller ikke for meg å ikke vaske ansiktet om morningen. Jeg trodde man samlet opp masse avfallsstoff i ansiktshuden om natten og at derfor bør man vaske seg om morningen. De få gangene i mitt liv jeg ikke har vasket ansiktet om morningen, føler jeg meg ekkel og rar i huden. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, trenger ikke det. Hender jeg bruker kuldekrem om vinteren.

Anonymous poster hash: 7c0a3...779
Skrevet

Jeg skyller ansiktet om morgningen men står ikke å gnikker og vasker. Bruker ikke noe form for krem i ansiktet verken dag eller natt, gjorde det før i en periode men følte jeg bare ble feit og ekkel i huden og da prøvde jeg 3 forskjellige typer. Uansett, de eneste gangene jeg smører meg i ansiktet er etter jeg har tatt ansiktspeeling ellers så føler jeg det er helt unødvendig og at jeg ikke trenger det.

Skrevet

Jepp, morgen og kveld, etter rens. Ellers blir jeg bare "stiv i maska". Sliter ikke med fet hud eller akne da, med mindre jeg er stressa. Smører også hele kroppen med body lotion, hver eneste dag. Har både eksem og lavt stoffskifte, så er helt avhengig av krem og lypsyl i store kvanta..

Anonymous poster hash: dbc16...002

Skrevet

Jepp, krem morgen og kveld. 

Skrevet

Bruker solfaktor 50 daglig, thats it med mindre jeg skal noe spesielt :) 

Skrevet

Bruker kokosolje morgen og kveld, og ellers hvis noe er tørt noe sted.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg byrja med ansiktskrem denne veka. Har hatt eit opphald sidan mai. 

Skrevet

Bruker serum først og deretter dagkrem etter å ha vasket ansiktet med vann om morgenen, og om kvelden før jeg legger meg renser jeg ansiktet og har på nattkrem.

2 ganger i uken bruker jeg ei supergod fuktighetsmaske som man skal sove med og bare vaske av med vann om morgenen (Drink up intensive overnight mask)

Bruker produkter fra Origins. 

Har ei hud som tørster etter fukt, og er i tillegg sensitiv for produkter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...