Gå til innhold

Renser du ansiktet morgen og kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at dette er viktig, men gjør det ikke hver dag selv. Synes det virker litt overdrevent. Hva gjør du?

Anonymous poster hash: 61f54...ec8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og synes det virker overdrevent å rense om morgenen, men kan skjønne om kveldene. Pluss at jeg har litt trua på det beskyttende laget man har naturlig i huden som kan beskytte mot kulde. 

Men påfører dagkrem med solbeskyttelse om morgenen. 

Anonymous poster hash: b0485...036
Skrevet

Nope

Om morgenen går jeg raskt over ansiktet med lunkent vann og deretter solfaktor.

Om kvelden dersom jeg har brukt noen form for sminke bruker jeg rensekrem, elelrs bruker jeg bare varmt vann. Avslutter med toner i utsatte områder. 

Anonymous poster hash: bf8ab...3e2
Skrevet

Renser om kvelden. Om morgenen skyller jeg  bare med lunkent vann. 

• Liker 1
Skrevet

Renser bare på kvelden. Syns også to ganger om dagen er alt for ofte! Er det for ille på morgenen kan jeg evt. gå over med en toner, men det skjer maks en gang annenhver mnd

Skrevet

Jeg renser morgen og kveld ja.

Anonymous poster hash: e6d24...62e
  • Liker 3
Skrevet

Renser noen ganger om morgen og hver kveld pga fet hud og for unngå skitt på sengeputen. 

Anonymous poster hash: 5779e...046
Skrevet

Jeg renser morgen og kveld men merker at huden har bedre av å skippe noen kvelder/morgener i uka. Jeg føler bare at den er så skitten etter nattesvette og poremøkk som skal ut, og etter dagen av sminke og eksos..Hva renser dere som bare renser én gang om dagen med? Sover dere med fuktighetskrem eller uten noe?

Anonymous poster hash: afba5...9ff
Skrevet

Renser huden kun om kvelden, for da må huden renses etter foruresningen den har blitt utsatt for i løpet av dagen og på grunn av sminke. På morgenen ser jeg ikke poenget i å rense huden, da skyller jeg ansiktet med varmt vann (lunkent også, men det er godt med varmt vann i ansiktet tidlig på morgenen)!

Anonymous poster hash: 39e07...f73
  • Liker 1
Skrevet

Man skal kun rense om kvelden med en rens, og morgen med lunket vann, og for å lukke porene med kaldt vann til slutt. Er bare for å selge mer produkter at noen anbefaler å rense om morgenen også, og det kan bli for hardt for huden, og man kan ødelegge huden sin dessverre. Men viktig å rense bort sminke og daglig forurensning fra huden, om kvelden :)

Skrevet

Jeg renser morgen og kveld men merker at huden har bedre av å skippe noen kvelder/morgener i uka. Jeg føler bare at den er så skitten etter nattesvette og poremøkk som skal ut, og etter dagen av sminke og eksos..Hva renser dere som bare renser én gang om dagen med? Sover dere med fuktighetskrem eller uten noe?

Anonymous poster hash: afba5...9ff

Selv om jeg ikke renser huden om morgenen, så skyller jeg den med vann før jeg påfører fuktighetskrem. 

Anonymous poster hash: 39e07...f73

Skrevet

Ja,jeg gjør det. Har problemhud,og syns huden ser bedre ut hvis jeg gjør det.

Jeg har prøvd å skylle med kun vann,men det fungerte ikke før meg.

Anonymous poster hash: 34171...d44

• Liker 1
Skrevet

Ja, synes huden min ser og føles mye bedre ut når jeg gjør det, men jeg bruker ganske milde produkter.

Skrevet

Skyller bare med vann og smører med en lett fuktighetskrem og solkrem om morgenen, renser kun om kvelden.

Skrevet

Ja, renser båe morgon og kveld. Av og til bruker eg kun vatn om morgonen, men det er som å ynskje kvisene velkomen.

Skrevet

Renser bare om kvelden hvis jeg har hatt sminke på.

Skrevet

Jeg renser både morgen og kveld, synes jeg får lettere urenheter hvis jeg bare renser om kvelden. 

Anonymous poster hash: d266f...cd1
Skrevet

Jeg renser både morgen og kveld, med La Roche Posay-produkter. Kanskje jeg skal begynne å bruke de bare på kvelden og heller vaske ansiktet med bare varmt vann om morgenen? 

Skrevet

Jeg renser på kvelden og skyller med vann om morgenen. Gidder ikke gjøre det to ganger om dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...