AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Før man fikk barn kunne man hente seg inn ved å sove 12 timer i strekk. Hvordan henter du deg inn igjen nå? Med to-tre små barn.Anonymous poster hash: aa3d3...239
absinthia Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Lurer meg til en og annen dupp på dagtid, når jeg har vært hjemme i permisjon og lurer meg til å dorme litt under barnetv. Ellers tror ærlig talt ikke at jeg har hentet meg særlig mye inn, de siste 3,5 årene. Det går likevel lettere å ikke få hentet seg inn noe særlig , enn det gjorde med de to første.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Før man fikk barn kunne man hente seg inn ved å sove 12 timer i strekk. Hvordan henter du deg inn igjen nå? Med to-tre små barn.Anonymous poster hash: aa3d3...239 Søvn går ikke å få så mye mer av, men prioriterer sunn kost, null alkohol, null tv, og styrketrening samt Zumba for kondisjon og humør. Sover fra ca 21.30 til 05.30, så får jo åtte timer, da. Anonymous poster hash: fd37c...3d3
fjellogvidde Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Jeg legger meg samtidig med barna et par kvelder i uka, for å få hentet inn litt søvn. Og så prioriterer jeg sunt kosthold og trening mye høyrere enn da jeg var yngre. TV ser jeg nesten aldri, men kanskje en film på fredags kvelden til et glass vin 1
Gjest Dorey Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Legger meg tidlig! (Senest kl 22)
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Jeg tåler mindre søvn nå enn jeg gjorde tidligere. Mer vant til å være sliten rett og slett. Samt at jeg så og si aldri prioriterer å være sent oppe. Det er aldri verdt det. Prøver å legge meg tidlig, samt ta en dupp på dagtid ved mulighet. Jeg kommer også til å redusere min stilling når permen er over.Anonymous poster hash: 6526c...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå