Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter nå med farge i brynene...

Da håret mitt var mer naturlig i fargen (burgunder med hvite striper), var jeg sløv og lot enten frisøren farge brynene innimellom, eller jeg gjorde ingenting (unntatt å nappe).

Nå har jeg klippet håret kort og farget det svart og knallrødt, og hvis jeg lar brynene være naturlig brune, ser de så bleke ut! Derfor farger jeg dem nå, eller bruker en mørk grå øyenbrynsblyant fra Clinique.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farger og napper dem. De er egentlig nesten helt lyse, og er avhengig av farging for at de skal synes. Om sommeren er jeg mer forsiktig, og lar dem solblekes når jeg er brun - synes det ser naturlig ut da.

Skrevet

Jeg farger dem jevnlig selv (kolokrem). Napper ca annehver dag og bruker en øyenbrynsblyant daglig ytterst på bryna (for der et det tynt med hår hos meg..).

Synes øyenbryn bestyr mye i et ansikt, ergo stelles de hele tiden :wink:

Skrevet

Farger selv ca en gang i måneden.

Fyller noen ganger ut med "øyebrynsskygge" (?) fra Elisabeth Arden eller øyebrynsblyant fra Clinique.

Jeg også napper bort småhår ettersom de vokser ut, vanligvis et par ganger i uken- men jeg har ikke så veldig kraftige bryn, så de trenger ikke så mye napping.

Skrevet

Jeg napper. i og med at jeg har nesten svart hår og usynlige bryn, så bruker jeg en øyenbrynsblyant daglig.

Skrevet

Har mørke bryn, så jeg trenger bare å nappe.

Men er veldig nøye der; må IKKE bli for tynne, og ihvertfall ikke samme tykkelse hele veien :o

Må bli tykkere og tykkere inn mot nesa!

Skrevet

Jeg skjærer dem bort hver morgen når jeg sminker meg. Har egentlig ganske lyse øyenbryn, farger dem derfor aldri - jeg ser altfor "hard" ut med fargede bryn.

Skrevet

Jeg napper brynene regelmessig, og farger dem ett par ganger i året.

Har ganske mørke bryn, men bruker Bare Escentuals Brow Color("øyenbrynsskygge") for å markere dem litt mere. :-)

Skrevet
Jeg skjærer dem bort hver morgen når jeg sminker meg. Har egentlig ganske lyse øyenbryn, farger dem derfor aldri - jeg ser altfor "hard" ut med fargede bryn.

Jeg kjøpte en gang en skjærekniv for øyenbryn. Enda så forsiktig jeg var - så skrellet jeg av litt av huden også :roll:

Skrevet

Har vært hos frisør ca 1 gang i måneden i det siste for å farge + nappe/skjære øyenbryna. De er svært lyse og vokser dessuten LITT for fort ...grrr

Prøver å vedlikeholde selv, men jeg prøver å få gått jevnlig til frisør hver måned for å ta en "sjau".

Skrevet

Jeg napper og ikke noe mer.

Øyenbrynene mine har en farge som harmonerer fint med hårfargen (brun). Prøvde å farge dem brun-svarte for noen år siden og så skikkelig grusom ut.

Skrevet

Jeg gjør ingenting. Fargen er den samme som håret (brun) og jeg liker formen som den er. Synes det ser så teit ut med syltynne øyenbryn, kan ikke begripe at kvinner tror de er pene sånn.

Skrevet

Napper. har mørke bryn så jeg slipper å farge :wink:

Skrevet

Jeg napper eller skjærer. Og som regel bruker jeg øyebrynsblyant for å farge dem, de er nemlig helt lyse... Egentlig fortrekker jeg å farge de hos frisør, men jeg syns det blir litt dyrt å gjøre det hele tiden. Før i tida brukte jeg så og si alltid kolokrem og farget de selv, men så ble jeg allergisk for det dessverre.

Skrevet

Jeg napper dem ca annenhver dag.

Også farger jeg de i mørkbrun hver dag, elelr når jeg skal noe da.

Har aldri prøvd å skjære dem eller noe...

Skrevet

Farger mine av og til, bruker blyant mår det nærmer seg tid for å farge. Men napper ikke, får det rett og slett ikke til :roll:

Skrevet
eller bruker en mørk grå øyenbrynsblyant fra Clinique.

:o Mørk grå??? :o

Blir ikke det unaturlig da?

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Mørk grå??? :o

Blir ikke det unaturlig da?

Syns jeg ser det :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...