Gjest Ethereal Skrevet 19. september 2004 #1 Skrevet 19. september 2004 Jeg sitter nå med farge i brynene... Da håret mitt var mer naturlig i fargen (burgunder med hvite striper), var jeg sløv og lot enten frisøren farge brynene innimellom, eller jeg gjorde ingenting (unntatt å nappe). Nå har jeg klippet håret kort og farget det svart og knallrødt, og hvis jeg lar brynene være naturlig brune, ser de så bleke ut! Derfor farger jeg dem nå, eller bruker en mørk grå øyenbrynsblyant fra Clinique. Flere?
Hu i Svingen Skrevet 19. september 2004 #2 Skrevet 19. september 2004 Farger og napper dem. De er egentlig nesten helt lyse, og er avhengig av farging for at de skal synes. Om sommeren er jeg mer forsiktig, og lar dem solblekes når jeg er brun - synes det ser naturlig ut da.
SimSim Skrevet 19. september 2004 #3 Skrevet 19. september 2004 Jeg farger dem jevnlig selv (kolokrem). Napper ca annehver dag og bruker en øyenbrynsblyant daglig ytterst på bryna (for der et det tynt med hår hos meg..). Synes øyenbryn bestyr mye i et ansikt, ergo stelles de hele tiden
chriztine Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 Jeg og farger, vokser og napper....
Orthia Skrevet 19. september 2004 #5 Skrevet 19. september 2004 Farger selv ca en gang i måneden. Fyller noen ganger ut med "øyebrynsskygge" (?) fra Elisabeth Arden eller øyebrynsblyant fra Clinique. Jeg også napper bort småhår ettersom de vokser ut, vanligvis et par ganger i uken- men jeg har ikke så veldig kraftige bryn, så de trenger ikke så mye napping.
Gjest 1111 Skrevet 19. september 2004 #6 Skrevet 19. september 2004 Jeg napper. i og med at jeg har nesten svart hår og usynlige bryn, så bruker jeg en øyenbrynsblyant daglig.
Gjest Cuddly Skrevet 19. september 2004 #7 Skrevet 19. september 2004 Har mørke bryn, så jeg trenger bare å nappe. Men er veldig nøye der; må IKKE bli for tynne, og ihvertfall ikke samme tykkelse hele veien :o Må bli tykkere og tykkere inn mot nesa!
Gjest Chanda Skrevet 19. september 2004 #8 Skrevet 19. september 2004 Jeg skjærer dem bort hver morgen når jeg sminker meg. Har egentlig ganske lyse øyenbryn, farger dem derfor aldri - jeg ser altfor "hard" ut med fargede bryn.
Lumiah Skrevet 19. september 2004 #9 Skrevet 19. september 2004 Jeg napper brynene regelmessig, og farger dem ett par ganger i året. Har ganske mørke bryn, men bruker Bare Escentuals Brow Color("øyenbrynsskygge") for å markere dem litt mere. :-)
SimSim Skrevet 19. september 2004 #10 Skrevet 19. september 2004 Jeg skjærer dem bort hver morgen når jeg sminker meg. Har egentlig ganske lyse øyenbryn, farger dem derfor aldri - jeg ser altfor "hard" ut med fargede bryn. Jeg kjøpte en gang en skjærekniv for øyenbryn. Enda så forsiktig jeg var - så skrellet jeg av litt av huden også
Diva Skrevet 19. september 2004 #11 Skrevet 19. september 2004 Har vært hos frisør ca 1 gang i måneden i det siste for å farge + nappe/skjære øyenbryna. De er svært lyse og vokser dessuten LITT for fort ...grrr Prøver å vedlikeholde selv, men jeg prøver å få gått jevnlig til frisør hver måned for å ta en "sjau".
Gjest Lea Skrevet 19. september 2004 #12 Skrevet 19. september 2004 Jeg napper og ikke noe mer. Øyenbrynene mine har en farge som harmonerer fint med hårfargen (brun). Prøvde å farge dem brun-svarte for noen år siden og så skikkelig grusom ut.
Arkana Skrevet 19. september 2004 #13 Skrevet 19. september 2004 Jeg gjør ingenting. Fargen er den samme som håret (brun) og jeg liker formen som den er. Synes det ser så teit ut med syltynne øyenbryn, kan ikke begripe at kvinner tror de er pene sånn.
Himmelblå Skrevet 19. september 2004 #15 Skrevet 19. september 2004 Napper. har mørke bryn så jeg slipper å farge
Soul Skrevet 19. september 2004 #16 Skrevet 19. september 2004 Jeg napper eller skjærer. Og som regel bruker jeg øyebrynsblyant for å farge dem, de er nemlig helt lyse... Egentlig fortrekker jeg å farge de hos frisør, men jeg syns det blir litt dyrt å gjøre det hele tiden. Før i tida brukte jeg så og si alltid kolokrem og farget de selv, men så ble jeg allergisk for det dessverre.
Carmen_ Skrevet 20. september 2004 #17 Skrevet 20. september 2004 Jeg napper dem ca annenhver dag. Også farger jeg de i mørkbrun hver dag, elelr når jeg skal noe da. Har aldri prøvd å skjære dem eller noe...
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #18 Skrevet 20. september 2004 Farger mine av og til, bruker blyant mår det nærmer seg tid for å farge. Men napper ikke, får det rett og slett ikke til
Gjest Xavia Skrevet 20. september 2004 #19 Skrevet 20. september 2004 eller bruker en mørk grå øyenbrynsblyant fra Clinique. :o Mørk grå??? :o Blir ikke det unaturlig da?
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #20 Skrevet 20. september 2004 :o Mørk grå??? :o Blir ikke det unaturlig da? Syns jeg ser det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå