AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Jeg er ikke flink til å flette hår i det hele tatt. :-) Den bare løser seg opp. Vet jo det er anbefalt å ha håret i flette om natten, men er det virkelig bare det som duger om natten? Er lav hestehale f.eks ok om natten, eller sliter det veldig på håret? Anonymous poster hash: 14e54...376
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Bli bedre på flettingen din. Selv har jeg håret løst da jeg sover relativt rolig om natten. Jeg har hår til korsryggen og våkner opp med helt slakt, flokefritt hår. Av og til slenger jeg håret forbi sengekanten. Anonymous poster hash: 632fc...466
NorskTroll Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Kan ikke sove med flette får bare masse bølger i håret. Ser ikke ut.
langbein86 Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Jeg bruker hårnett, vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Har hår til korsryggen.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Jeg varierer mellom å flette en løs flette, og å lage en løs hårtopp med myk strikk midt oppå hodet. Anonymous poster hash: 92048...cd6
skruf Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Fletter alltid håret i ei slakk flette. Har krøller uansett og orker ikke rette ut, så fletten gjør ikke så mye fra eller til egentlig.. Har hår til korsryggen, og sover som en mark, så uten flette våkner jeg opp til tidenes sovesveis og ser ut som Pulverheksa.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Jeg lager flette, gjerne en som starter midt på hodet eller nærmere pannen. Synes de holder seg bedre, eller fiskebeinsflette, den tåler fint en hel natt Jeg har hår til ca midt på ryggen Anonymous poster hash: f6c51...8ee
Gjest Citronella Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 Bruk putetrekk i ekte silke. Det skaper mindre friksjon og dermed mindre flokker og slitasje på håret. 1
Caitlyn Skrevet 15. september 2015 #9 Skrevet 15. september 2015 Jeg pleier å sette håret opp i en liten topp på hodet. Ønsker å ha rett hår, og hvis jeg fletter det, våkner jeg opp med hår som må rettes ut hver dag, det ønsker jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #10 Skrevet 15. september 2015 Sover alltid med håret løst, plages ikke med floker. Derimot må jeg bruke lengre tid med rettetanga hvis jeg fletter det. Anonymous poster hash: dffcd...c29
skruf Skrevet 16. september 2015 #11 Skrevet 16. september 2015 Til dere som har langt hår og sover med håret løst; vikler dere ikke dere inn i håret om natta? De gangene jeg har gjort det så blir det kaos og ubehagelig når håret surrer seg rundt halsen og nakken min når jeg snur meg i senga. Blir viklende inn over ansiktet og under armhulene. 1
Thorn Skrevet 16. september 2015 #12 Skrevet 16. september 2015 Til dere som har langt hår og sover med håret løst; vikler dere ikke dere inn i håret om natta? De gangene jeg har gjort det så blir det kaos og ubehagelig når håret surrer seg rundt halsen og nakken min når jeg snur meg i senga. Blir viklende inn over ansiktet og under armhulene. Jeg gjør! Har flere ganger våknet av at jeg har forsøkt å flytte på hodet og lugget meg selv fordi håret sitter fast under ryggen eller i armhulen. Syns også det er ubehagelig når det surrer seg rundt halsen, så jeg måtte flytte på det hver gang jeg snudde meg i våken tilstand. Gav til slutt opp å sove med det løst, og ble en hårdott-sover. Når har jeg klipt meg, så nå sitter det ikke fast lenger, og det er så deilig! 1
skruf Skrevet 16. september 2015 #13 Skrevet 16. september 2015 Jeg gjør! Har flere ganger våknet av at jeg har forsøkt å flytte på hodet og lugget meg selv fordi håret sitter fast under ryggen eller i armhulen. Syns også det er ubehagelig når det surrer seg rundt halsen, så jeg måtte flytte på det hver gang jeg snudde meg i våken tilstand. Gav til slutt opp å sove med det løst, og ble en hårdott-sover. Når har jeg klipt meg, så nå sitter det ikke fast lenger, og det er så deilig! Samme som med meg da, når jeg sover med håret løst.. så, går for flettemette fortsatt jeg tror jeg Har testet ut sånn høy hårdott, men klarer ikke å venne meg til det..
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #14 Skrevet 16. september 2015 Bli bedre på flettingen din. Selv har jeg håret løst da jeg sover relativt rolig om natten. Jeg har hår til korsryggen og våkner opp med helt slakt, flokefritt hår. Av og til slenger jeg håret forbi sengekanten. Anonymous poster hash: 632fc...466 Anonymous poster hash: 622e8...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #15 Skrevet 16. september 2015 Til dere som har langt hår og sover med håret løst; vikler dere ikke dere inn i håret om natta? De gangene jeg har gjort det så blir det kaos og ubehagelig når håret surrer seg rundt halsen og nakken min når jeg snur meg i senga. Blir viklende inn over ansiktet og under armhulene. Dette har jeg aldri opplevd. Høres ikke noe særlig ut. Anonymous poster hash: 632fc...466 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #16 Skrevet 16. september 2015 Jeg pleier å sette håret opp i en liten topp på hodet. Ønsker å ha rett hår, og hvis jeg fletter det, våkner jeg opp med hår som må rettes ut hver dag, det ønsker jeg ikke. Men hvordan får du rett hår med topp? Om jeg lager en topp og sover med det, så våkner jeg med skeivt hår, om du skjønner. Ikke rett i hvert fall.. Anonymous poster hash: 39136...d50 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #17 Skrevet 16. september 2015 Til dere som har langt hår og sover med håret løst; vikler dere ikke dere inn i håret om natta? De gangene jeg har gjort det så blir det kaos og ubehagelig når håret surrer seg rundt halsen og nakken min når jeg snur meg i senga. Blir viklende inn over ansiktet og under armhulene. Nei, det har jeg ikke opplevd enda. MEN! Hvis det skjer, så blir jeg nok en av dere braid-sisters Hørtes forresten litt skummelt ut... Kvalt av eget hår Anonymous poster hash: dffcd...c29
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #18 Skrevet 16. september 2015 Sover med det i to musefletter(vanlig flette dersom overnatting ), har bølger til normalt så gjør ikke så mye med litt ekstra bølger. Hvis jeg har tatt meg tid til å føne håret rett sover jeg med håret løst, går helt fint det også. Anonymous poster hash: 98e6c...9bf
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #19 Skrevet 16. september 2015 Jeg har hår nesten ned til rompen og sover enten med håret i fletter, eller i en dott midt på hodet Sover jeg med det løst blir det... altfor mye hår som snurrer seg rundt over alt. Anonymous poster hash: 99af9...78b
langbein86 Skrevet 16. september 2015 #20 Skrevet 16. september 2015 Ingen andre som sverger til hårnett altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå