AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Aner ikke hva jeg skal gjøre, og jeg blir helt gal av meg selv. Klart å rote meg borti en jeg holdt på med før, som jeg egentlig har ment har vært en dust hele veien. Men du vet, sykt sjarmerende fyr, vet vel hva han skal si og ikke, og sinnsykt digg, så er ikke så lett å motstå.. Jeg ble med han hjem nå for ikke lenge siden, etter å ha møttes litt i det siste. Jeg sov over, og han prøvde seg ikke engang. syns det var sykt merkelig for det pleier han alltid gjøre. Også fikk vi tatt en prat i og med at jeg syns han har gitt veldig blanda signaler (føler han har gitt veldig uttrykk for at han bare vil møtes for sex, men plutselig sier han at jeg må sifra om jeg vil finne på ting, altså gjøre noe, osv) Han sa at han er tiltrukket av meg, liker utseendet mitt og hvordan jeg ser ut, liker å snakke med meg og være med meg, at jeg er lett å snakke med og hele den pakka. Men at han ikke er ute etter noe forhold da han liker å være singel og ikke vil i noe forhold. Men hadde han vært ute etter kjæreste så var jeg visst en god kandidat (så teit å bruke det ordet). Men ja. etter mye prat så ble vi vel enig om at vi kan møtes og finne på ting, og om jeg merker at jeg blir fort betatt så at jeg sier ifra også kutter vi hele greia. Og med - finne på ting - innebærer altså mer enn bare sex. Gjøre ting liksom. Så ja. Jeg går vel kanskje med et lite håp inni meg at, kanskje, etterhvert som vi har hengt en del og blitt bedre kjent at han plutselig skulle fått følelser for meg, eller at jeg finner ut at han ikke er min type og at det da er jeg som sier at jeg ikke har noe behov for å møtes mer (evt møtes for sex og thats it og det er helt greit). Vi snakker foressten veldig lite sammen til vanlig, er mest når det er snakk om å møtes. Er egentlig glad for det, med tanke på følelser. Kunne fort blitt mye værre. Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette heller, for vet jo at jeg sikkert burde la være å møte han, for jeg risikerer jo i aller høyeste grad å bare bli skuffa. Men jeg er så opp og ned og så ubesluttsom, så det er ikke så lett. Har dere noen lignende erfaringer? Kunne trengt litt tips og råd eller bare hørt noen historier. Anonymous poster hash: 6efc2...998
nordlending Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Hvis jeg hadde vært deg, og vært ute etter et forhold, hadde jeg latt være å møte han mer. Spesielt siden du er glad for at dere har lite kontakt til vanlig, for å redusere sjansen for å utvikle følelser (?). 1
Gjest 2JZ Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Du bør slutte, men vet godt hvor vanskelig det er.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette heller, for vet jo at jeg sikkert burde la være å møte han, for jeg risikerer jo i aller høyeste grad å bare bli skuffa. Men jeg er så opp og ned og så ubesluttsom, så det er ikke så lett. Har dere noen lignende erfaringer? Kunne trengt litt tips og råd eller bare hørt noen historier. Jeg var på andre siden av et sånt "venneforhold" i mine yngre dager. Vi reise til og med på ferie sammen. Hun hadde selvfølgelig følelser for meg, og da "venneforholdet" tok slutt så var hun langt nede en periode. For meg høres det ut som denne fyren har greid å få deg akkurat dit han vil, samtidig som han har sitt "på det tørre" dersom han ikke lenger har interesse av deg. Mitt råd er derfor å styre unna. Anonymous poster hash: 1f676...5d7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Er egentlig ikke ute etter noe forhold jeg heller, men ja, jeg er redd jeg utvikler følelser fortere enn det han gjør i hvertfall, og da hadde jeg jo kanskje tenkt annerledes. Men først og fremst vil jeg møte han bare fordi det er hyggelig å være med han, og for å forhåpentligvis finne ut at han ikke er min type uansett. Da hadde det jo vært enkelt å møte han bare for et need en gang i blant, eller bare latt være. - ts Anonymous poster hash: 6efc2...998
Den mystiske Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Det virker som om han vil ha deg som en "Plan B". Dersom han plutselig viser mye mer interesse for deg, eksempelvis vil være sosial og spille bowling/biljard og så videre, så kan du være proaktiv. Ellers så er det å være passiv som gjør at det kanskje blir gradvis mindre og mindre kontakt. 1
Sandie Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Jeg har vært borti noe lignende og det er fryktelig slitsomt og forvirrende.Den ene dagen virker de interessert.Neste dag er de borte vekk. Mitt råd er å ikke satse alle kort på han her.Som du selv skriver,så er sannsynligheten stor for at du blir skuffet.Det beste du kan gjøre er som jeg alltid skriver;å prøve å date andre slik at du ihvertfall ikke sitter og venter på han her.For slik kan det lett bli hvis du har følelser og forhåpningene stiger.Da klarer man alltid å bortforklare de røde flaggene og du ender opp med å miste deg selv oppi alt dette. Det aller mest fornuftige er nok å kutte kontakten helt,selv om det er vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #8 Skrevet 16. september 2015 Jeg er i akkurat samme situasjon! Haha. Det er litt skummelt, men hvis man klarer å styre følelsene sine, så kan det gå. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: e86de...02f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #9 Skrevet 16. september 2015 Jeg er i akkurat samme situasjon! Haha. Det er litt skummelt, men hvis man klarer å styre følelsene sine, så kan det gå. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: e86de...02f haha. ja. kan jo det. går det noen dager der vi ikke har kontakt så tenker jeg nesten ikke på han. og det er et godt tegn for min del vi er 23/24. har dere møttes mye eller? - TS Anonymous poster hash: 6efc2...998
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #10 Skrevet 16. september 2015 Ja du risikerer i aller høyeste grad å bli skuffa og såra. Han sier han ikke vil ha noe kjæreste, men at han vil henge med deg. Han vil henge med deg, og kanskje ha sex med deg. Du vil henge med han, ha sex med han og dele følelser med han. Dette er så typisk den fella alle av oss har vært i minst én gang eller ti, vi tenker det at joooda han blir sikkert forelsket i meg om jeg bare får vist han hvor chill og bra dame jeg er, etter vi har hatt sex en stund så blir han sikkert glad i meg han også osv. men det er bare tankene og forhåpningene dine som lurer deg selv. Vi sitter alltid igjen som den såra uansett, fordi vi hadde håpet og troen, til tross for at faresignalene var tydelig gitt helt fra starten av. Det lureste vi som kvinner kan gjøre er å tolke ord og setninger mere bokstavelig og IKKE analysere de så mye. Sier han at han ikke vil ha dame, så er han rett og slett bare ikke hypp på dame. Anonymous poster hash: befd4...bf4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #11 Skrevet 16. september 2015 Er egentlig ikke ute etter noe forhold jeg heller, men ja, jeg er redd jeg utvikler følelser fortere enn det han gjør i hvertfall, og da hadde jeg jo kanskje tenkt annerledes. Men først og fremst vil jeg møte han bare fordi det er hyggelig å være med han, og for å forhåpentligvis finne ut at han ikke er min type uansett. Da hadde det jo vært enkelt å møte han bare for et need en gang i blant, eller bare latt være. - ts Anonymous poster hash: 6efc2...998 Selvfølgelig er du ute etter noe mer med han ellers hadde ikke dette vært en problemstilling enda. Men igjen, han er ikke interessert i et forhold med deg selv om du leter etter tegn om at han vil det.Anonymous poster hash: cba73...4a0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #12 Skrevet 16. september 2015 Jeg er i akkurat samme situasjon! Haha. Det er litt skummelt, men hvis man klarer å styre følelsene sine, så kan det gå. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: e86de...02f Du kan ikke styre følelser på siktAnonymous poster hash: cba73...4a0
rockering Skrevet 17. september 2015 #13 Skrevet 17. september 2015 Du beskriver nøyaktig samme situasjon jeg er i for øyeblikket! Jeg tror nok det lureste i en slik situasjon er å styre unna, for det ender nok med sårede følelser uansett. Men jeg skjønner deg veldig godt, har det på akkurat samme måte :-P Men for min del så er det vanskelig å holde den avstanden man kan holde til en pulevenn, hvis man faktisk gjør andre ting enn å pule.. Da blir det litt mer vennskap ut av det, og med sex innblandet blir det forvirrende for min del.. Men det er ikke lett :-)
Flynn Skrevet 18. september 2015 #14 Skrevet 18. september 2015 Er i samme situasjon... Er utrolig vanskelig!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Herregud, er i akkurat samme situasjon selv, så skremmende lik at jeg nesten lurer på om det er samme fyren, haha. Men jeg tok et valg tidligere om å bare satse litt, og nå har hans interesse falmet veldig. Han er som sagt veldig lik TS sin gutt, ved at vi nesten kun snakker om å møtes hvis vi snakker over sosiale media osv, så det er fortsatt litt kontakt, men ikke noe særlig mer. Er veldig vondt, og føler meg dum som enda har håp, men klarer liksom ikke slukke det helt, med en gang jeg bestemmer meg for at nå er det nok så dukker navnet hans opp på mobilen. Jeg ville kuttet han helt ut, hvis du klarer det. Hvis ikke må du bare satse helt, vis han hvor fantastisk du er, men ha mye fokus på ditt eget liv også. Si nei av og til når han vil møtes, ikke vær innpåsliten og vis han dine beste sider. Det blir på en måte enten eller, en mellomting vil bare gjøre deg mer forvirret og usikker. Hvis det går dårlig så vet du hvertfall at du har prøvd lykke til, vet hvor skummelt det er! Anonymous poster hash: b0c5b...52f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #16 Skrevet 21. september 2015 Herregud, er i akkurat samme situasjon selv, så skremmende lik at jeg nesten lurer på om det er samme fyren, haha. Men jeg tok et valg tidligere om å bare satse litt, og nå har hans interesse falmet veldig. Han er som sagt veldig lik TS sin gutt, ved at vi nesten kun snakker om å møtes hvis vi snakker over sosiale media osv, så det er fortsatt litt kontakt, men ikke noe særlig mer. Er veldig vondt, og føler meg dum som enda har håp, men klarer liksom ikke slukke det helt, med en gang jeg bestemmer meg for at nå er det nok så dukker navnet hans opp på mobilen. Jeg ville kuttet han helt ut, hvis du klarer det. Hvis ikke må du bare satse helt, vis han hvor fantastisk du er, men ha mye fokus på ditt eget liv også. Si nei av og til når han vil møtes, ikke vær innpåsliten og vis han dine beste sider. Det blir på en måte enten eller, en mellomting vil bare gjøre deg mer forvirret og usikker. Hvis det går dårlig så vet du hvertfall at du har prøvd lykke til, vet hvor skummelt det er! Anonymous poster hash: b0c5b...52f Haha, shit. tenk om det er samme fyr da. hadde ikke forundra meg dette må vi finne ut av haha Har egentlig bestemt meg for å kutte selv, siden han ikke har tatt kontakt en eneste gang siden jeg var hos han sist gang og han mest sannsynlig løy om alt rett opp i trynet mitt. men jeg er veldig svak når det gjelder han der, så det er ikke lett! Det burde jo ikke være så vanskelig, for i bunn og grunn er han en kynisk jævel som vet akkurat hva han skal gjøre for å få meg der han vil ha meg, og vet akkurat hva han skal si og hvordan han skal være rundt meg når vi er sammen. Men sannheten (mest sannsynlig) er at alt bare er skuespill og skittent spill fra hans side. Blir så irritert, både fordi han er sånn og fordi jeg ikke klarer å slippe han hundre prosent. - TS Anonymous poster hash: 6efc2...998
Lillie Skrevet 21. september 2015 #17 Skrevet 21. september 2015 Er i nesten samme situasjon selv. Er noe eldre enn dere da, både han og jeg. Etter ett år nå frem og tilbake i dette merkelige "forholdet" har jeg nå bestemt meg for å kutte. Jeg kommer meg jo ikke videre slik vi holder på nå, er helt håpløst. Fikk en "åpenbaring" i helga og jeg føler meg endelig fri igjen Jeg er glad i han, men må gi slipp nå. Det blir aldri oss, og jeg er ikke villig til å kaste bort mer tid på han. Dette er da min historie om hva jeg til slutt valgte å gjøre
rockering Skrevet 22. september 2015 #18 Skrevet 22. september 2015 Herregud, er i akkurat samme situasjon selv, så skremmende lik at jeg nesten lurer på om det er samme fyren, haha. Men jeg tok et valg tidligere om å bare satse litt, og nå har hans interesse falmet veldig. Han er som sagt veldig lik TS sin gutt, ved at vi nesten kun snakker om å møtes hvis vi snakker over sosiale media osv, så det er fortsatt litt kontakt, men ikke noe særlig mer. Er veldig vondt, og føler meg dum som enda har håp, men klarer liksom ikke slukke det helt, med en gang jeg bestemmer meg for at nå er det nok så dukker navnet hans opp på mobilen. Jeg ville kuttet han helt ut, hvis du klarer det. Hvis ikke må du bare satse helt, vis han hvor fantastisk du er, men ha mye fokus på ditt eget liv også. Si nei av og til når han vil møtes, ikke vær innpåsliten og vis han dine beste sider. Det blir på en måte enten eller, en mellomting vil bare gjøre deg mer forvirret og usikker. Hvis det går dårlig så vet du hvertfall at du har prøvd lykke til, vet hvor skummelt det er! Anonymous poster hash: b0c5b...52f Ser at dette er vanligere enn jeg trodde! Kan jeg spørre deg om noe, hvordan er han når dere er sammen? Og har dere snakket om forhold osv tidligere?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #19 Skrevet 22. september 2015 Aaaa, jeg er i helt lik situasjon! Frem og tilbake i flere år. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 45eaf...703
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #20 Skrevet 22. september 2015 Veldig vanlig Har akkurat brutt ut av et slikt "forhold" selv. Han vil ha alt, unntatt forpliktelser og forhold. Så alt gikk på hans premisser. Vi er voksne. Så dette er ikke unikt yngre menn. Veldig frustrerende og slitsomt å være der, for mine følelser for han ble veldig sterke. Jeg glemte å beskytte meg selv i rusen. Og jeg må si jeg blir fortsatt veldig mo i knærne når jeg får en melding av han. Men jeg vet også at han ikke vil ha noe forhold til meg, så bare idiotisk å ikke gi slipp. Anonymous poster hash: 3c8c5...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå