AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Jeg er snart 18 og skal i en bursdagsfest til helgen. Jeg har nesten ikke drukket før, og vil ikke bli full eller veldig kvalm, men vil fortsatt kjenne litt da, for å si det sånn. Jeg lurte på hva jeg skal ta med? Planen var å enten ta en 15% rød Mickey Finn og blande med Solo brus, eller å dele en kalinka blandet med saft med venninna mi? Som sagt, er bare ute etter å kjenne litt virkning! Har dere eventuelt andre forslag til hva som er greit å drikke? Anonymous poster hash: 09733...727 Anonymous poster hash: 09733...727
Dricka Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Breezer eller smirnoff med kalinka.. Jeg drikker helst bare vin når jeg er ute. Du kan blande mye med fanta exotic eller saft som du sier. Du kan blande det meste egentlig. Vodka-redbull eller burn
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Lurt å ikke blande med sprit første gangen du drikker. Cider/Breezer er greie alternativer, med 4,7% har du en sjanse til å merke når du har fått nok i tide til å nyte det litt. Butikkstyrke er i det hele tatt ålreit sånn sett, i alle fall til du kjenner egen toleranse litt bedre. Anonymous poster hash: e116a...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå