Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #21 Del Skrevet 18. juli 2002 Som årelang beboer i blokk, så vet jeg hvordan lyder forplanter seg. Det gjelder både når det gjelder sex, snakk, musikk. sex er da privat, så det hadde ikke vi tenkt at vi skulle invitere naboer til. Ved innflytting isolerte vi med en gang. Vi har stue.kjøkken og to soverom vegg i vegg med nabo. Vi platet opp og hadde isolasjonsmatter imellom. Ikke er det dyrt heller. Du slipper den ekkolignende lyd som det ofte er. Du kan ha folk uten å forstyrre naboer. Og vanvittig hvor høyt du kan spille. Har vært hos naboen og hørt selv. Det beste er at en slipper seg løs når en har sex. Ingen hører noe. Skal du bo i blokk og ha sex:ISOLER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 20. juli 2002 #22 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg bor i "blokk" men vil da påstå at jeg har et normalt sexliv allikevel. Jeg bråker når jeg føler for det, og det at nabo'n kan høre meg legger ikke noen demper på dette. Når jeg kommer mister jeg kontroll og kan bråke en del.... Det får da være måte på hvilke hensyn man skal ta. Så lenge man ikke skriker ut ubehersket rundt klokka 2 på natta, ser jeg ikke problemet. Personlig liker jeg å høre nabo'n kose seg. Opphissende å høre andre ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 22. juli 2002 #23 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg er en av dem som bråker skikkelig :oops:, og som bor i blokk. Vi prøver jo så godt vi kan å være stille, men det er ikke alltid det lykkes like godt... :oops: Det setter jo en liten demper på gleden ved å ha sex, men lar ikke dette stoppe oss i å ha sex når vi vil, uavhengig om det er midt på dagen eller sent på natt... Har fått et par klager opp gjennom årene, men ikke så mange at det ser ut til å plage folk nevneverdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå