AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 falle for en jeg ikke engang har snakka med i hele mitt liv Så det er denne gutten, han er driit kjekk, herregud aldri sett noen så kjekke i hele mitt liv og han virker hyggelig. Vi har noen fellesvenner, men jeg er liksom ikke med de som er så god venn med han da (om du skjønner så jeg kan si fellesbekjente) Så jeg lurer på hvordan jeg liksom kan bli kjent med han da? Jeg går ikke på samme linje (tror jeg), har nesten ingen fellesvenner/fellesbekjente, og er ikke over gjennomsnittlig pen heller... Det vil si, jeg er heller ikke av den selvsikre typen som snakker med alle rundt meg. Skal jeg snakke med noen, må jeg først ha hvert med dem en god stund, før jeg begynner å snakke... Hjelper ikke å presse seg selv, da bare ender jeg opp med i snuble i orda og mumle Pleier om regel alltid å smile og virke hyggelig når han er i nærheten da så klart, for at jeg skal se spretne glad ut Noen tips? Anonymous poster hash: 43f49...541
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 da bare ender jeg opp med i snuble i orda og mumle Det kan hende det er akkurat det som skal til for at han skal bli sjarmert av deg. Prøv det du 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Hva med å si hei? Anonymous poster hash: c00ae...652
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 falle for en jeg ikke engang har snakka med i hele mitt liv Så det er denne gutten, han er driit kjekk, herregud aldri sett noen så kjekke i hele mitt liv og han virker hyggelig. Vi har noen fellesvenner, men jeg er liksom ikke med de som er så god venn med han da (om du skjønner så jeg kan si fellesbekjente) Så jeg lurer på hvordan jeg liksom kan bli kjent med han da? Jeg går ikke på samme linje (tror jeg), har nesten ingen fellesvenner/fellesbekjente, og er ikke over gjennomsnittlig pen heller... Det vil si, jeg er heller ikke av den selvsikre typen som snakker med alle rundt meg. Skal jeg snakke med noen, må jeg først ha hvert med dem en god stund, før jeg begynner å snakke... Hjelper ikke å presse seg selv, da bare ender jeg opp med i snuble i orda og mumle Pleier om regel alltid å smile og virke hyggelig når han er i nærheten da så klart, for at jeg skal se spretne glad ut Noen tips? Anonymous poster hash: 43f49...541 Hvis han er så kjekk og du er gjennomsnitlig, hvorfor skulle han være interessert da? Anonymous poster hash: 2cdce...034 1
Gjest O.G. Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Hvis han er så kjekk og du er gjennomsnitlig, hvorfor skulle han være interessert da? Anonymous poster hash: 2cdce...034 Fordi han ikke er en overfladisk blei?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Fordi han ikke er en overfladisk blei? Men TS er ikke utadvendt eller lett å prate med heller, ergo karismatisk, og da har man ikke mange ben å stå på... Anonymous poster hash: c097a...7b9 1
Gjest O.G. Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Men TS er ikke utadvendt eller lett å prate med heller, ergo karismatisk, og da har man ikke mange ben å stå på... Anonymous poster hash: c097a...7b9 Kan jo være hun er dypere enn vi tror.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Men TS er ikke utadvendt eller lett å prate med heller, ergo karismatisk, og da har man ikke mange ben å stå på... Anonymous poster hash: c097a...7b9 Holder nok med to. Anonymous poster hash: 9904e...8d3
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 (endret) Det kan hende det er akkurat det som skal til for at han skal bli sjarmert av deg. Prøv det du Hvordan kan det være sjarmerende å stamme og ikke klare å snakke? Hva med å si hei?Anonymous poster hash: c00ae...652 Føler det blir litt creepy om jeg plutselig bare skal si hei, uten å ha hvert med han mer enn èn gang før... Hvis han er så kjekk og du er gjennomsnitlig, hvorfor skulle han være interessert da? Anonymous poster hash: 2cdce...034 Fordi det er mange folk som ikke er overfladiske og faktisk ikke bare går etter utsende, men også personlighet. Selv om jeg ikke ser guddommelig ut, betyr det ikke at jeg er stygg eller ikke verdt å bli kjent med. Personlig vil jeg si jeg har en helt grei personlighet Endret 17. september 2015 av The Lost Dreamer
Gjest O.G. Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Hvordan kan det være sjarmerende å stamme og ikke klare å snakke? Føler det blir litt creepy om jeg plutselig bare skal si hei, uten å ha hvert med han mer enn èn gang før... Fordi det er mange folk som ikke er overfladiske og faktisk ikke bare går etter utsende, men også personlighet. Selv om jeg ikke ser guddommelig ut, betyr det ikke at jeg er stygg eller ikke verdt å bli kjent med. Personlig vil jeg si jeg har en helt grei personlighet Stå på, det her blir bra.
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 Stå på, det her blir bra. Hihi tusen takk, skal prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå