Gå til innhold

Plus size høstjakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikker som selger dette. Har sjekket alle jeg kommer på, men finner ingen fine..

Anonymous poster hash: 36f9d...2c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ASOS har mye fint i plus size, i alle fall :)

Skrevet

Zizzi har noen fine jakker :) 

Anonymous poster hash: 949a0...e3b
Skrevet

Zizzi har en del fine jakker nå.

Anonymous poster hash: e1c17...b43

Skrevet

Asos, zizzi, h&m+, kappahl, lindex, simplybe, evans. De jeg kommer på i farten som kan ha noe.

Skrevet

Hva mener du med høstjakke da?

Anonymous poster hash: 9310d...127
Skrevet

Når er man pluss-størrelse? Fra 38/40? Jeg synes vektinndelingen i våre dager er hysterisk. For eksempel er man overvektig hvis man er 170 cm høy og veier 65 kilo, som et eksempel, hvis man skal tro alt man leser.

Skrevet

Når er man pluss-størrelse? Fra 38/40? Jeg synes vektinndelingen i våre dager er hysterisk. For eksempel er man overvektig hvis man er 170 cm høy og veier 65 kilo, som et eksempel, hvis man skal tro alt man leser.

Det synes jeg høres veldig rart ut. Jeg er 165 og veier 65 kg og bruker 38/40. Men dette er jo en avsporing. Siden TS spør etter plus size er det nok det hun bruker.

Anonymous poster hash: ed9a3...d06

Skrevet

I norge er den øverste "normalstørrelsen" 42, så det er over det som regnes som "plus size".

Anonymous poster hash: 47ba1...1f0

Skrevet

Kjøpte meg denne jakka fra Zizzi tidligere i dag.

Jeg ikke Zizzi så godt ellers, men de pleier å ha mye fint yttertøy.

Skrevet

Takk for mange svar :) TS

Anonymous poster hash: 36f9d...2c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...