AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Hei. Har veldig løst å reise vekk, ikke sånn 1 uke ish men 3 - 12 uker. Hovedproblemet er jo såklart jobben og bil utfigtene, det som holder meg igjen. Hvordan kom du deg over kneiken til å bare reise vekk? Har lite igjen på gjelden, har løst å reise neste år men tvile jeg klare å få nedbetalt gjelden til da. Reisen kommer til å bli dyrt, men må jo klare å leve når jeg er hjemme i Norge.. Som dere leser, så er det konflikt i hodet... TIPS HJELP? Anonymous poster hash: e6192...e5e
Florence Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Lei ut leiligheten, prøv å ordne permisjon fra jobben (eventuelt ta ut alle ferieukene samtidig, 5 uker er ganske lenge) og reis.
claims Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 (endret) Lei ut leiligheten, prøv å ordne permisjon fra jobben (eventuelt ta ut alle ferieukene samtidig, 5 uker er ganske lenge) og reis. Leie ut boligen i 5 -10 uker blir knapt, men ser hva du mener. Muligheten er der om jeg tenker lengere reise, men boligen vil ikke dekke utgiftene alene. Endret 15. september 2015 av claims
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå