Gå til innhold

Hvor går grensen for tafsing/beføling etter ONS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se for deg følgende situasjon. Du møter en kar på byen, drar hjem og har sex. Dere sovner naken i sengen begge to.

Midt på natta våkner den ene, det kan være uansett hvem, og er kåt igjen. H*n begynner å beføle den andre på bryster og/eller kjønnsorganer eller andre steder, for å prøve å vekke "liv" i den andre.

Er dette over grensa, eller har man indirekte akseptert dette når man først har sex, og deretter sovner naken i samme seng?

Jeg snakker selvsagt ikke at man bruker tvang, og penetrerer med penis eller fingre, men vanlig kjæling og beføling.

Anonymous poster hash: 4ee9b...323
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes absolutt ikke det er over grensa. Det er vanlig å ha sex flere ganger på en natt, og det heter one night stand, ikke one singular penetration. Ingen grunn til å anta at vedkommende skulle bli avtent deg den siste timen. Man kan aldri tvinge noen, men det er naturlig å anta lyst når tiltrekningen er der og man er naken i sengen sammen.

Anonymous poster hash: 80cb9...f96
Skrevet

I mine øyne er dette helt greit. Med mindre du angrer som en hund på hele greia, og ikke kunne tenke deg å pule han igjen, er det da lov å prøve seg. En bonusrunde kan være deilig, det.

Anonymous poster hash: f6ec4...bb1
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg har møtte noen kvinner som blir sure hvis jeg IKKE forsøker å vekke de for runde nr. 2. 

Så ikke vet jeg.  :vetikke:

Skrevet

Se for deg følgende situasjon. Du møter en kar på byen, drar hjem og har sex. Dere sovner naken i sengen begge to.

Midt på natta våkner den ene, det kan være uansett hvem, og er kåt igjen. H*n begynner å beføle den andre på bryster og/eller kjønnsorganer eller andre steder, for å prøve å vekke "liv" i den andre.

Er dette over grensa, eller har man indirekte akseptert dette når man først har sex, og deretter sovner naken i samme seng?

Jeg snakker selvsagt ikke at man bruker tvang, og penetrerer med penis eller fingre, men vanlig kjæling og beføling.

Anonymous poster hash: 4ee9b...323

Hvorfor er dere i samme seng nakne etter sex en da? Hvorfor gikk du ikke bare hjem?

Anonymous poster hash: 6e482...41a

Skrevet

Så lenge den som blir tafsa på sover, og dermed ikke kan si ifra om det er greit eller ikke, synes jeg man burde la være. Selv om man nettopp har hatt sex, så er man jo så godt som fremmede. Hvorfor ikke bare vekke vedkommende på vanlig måte først?

• Liker 2
Skrevet

På en one night stand syns jeg det der er langt over min grense ihvertfall! Da har jeg sagt meg enig til å ha sex EN gang og skal ikke bli vekket eller klådd på mens jeg sover. Er det en kjæreste eller ff så værsågod å ta deg rettigheten siden du kan være sikker på at jeg vil dele kroppen min med deg men en one night stand hadde jeg sparka vekk om han begynte å klå på meg helt ut fra det blå

Anonymous poster hash: 869a5...a22
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har flere ganger vekt ons med div tafsing og vi har hatt sex en gang til. Har ingen av gangene følt meg i nærheten av en overgriper, ei heller følt det har blitt mottatt slik.

Den ene gangen sovnet vi i skje mens kuken min var inni henne. Jeg våknet og ble hard igjen, fortsatt inni henne. Hva sier KG-politiet om den situasjonen?

Anonymous poster hash: 5ec35...a36

• Liker 1
  • 5 år senere...
Skrevet

Sovner man naken i samme seng etter å ha hatt sex, ser jeg ovehodet ikke noe galt i at man kan prøve seg igjen, så lenge det ikke er bruk av makt. At man stryker litt over den andre for å se om det er muligheter for en runde 2 synes jeg høres helt naturlig ut, all den tid man sovner naken i samme seng.

Anonymkode: f1218...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...