AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Hvordan kjennes det og merkes det? Har hatt helkontinuerlige smerter i venstre skulderen etter en hard treningsøkt (som var litt for hard med for tunge vekter) for et år siden ca., og nå for en mnd siden hørte jeg et høyt klikk hvor smertene gikk bort med en gang, etter noen dro litt i den noen uker tidligere. Men smertene er litt tilbake nå, i tillegg til at skulderen er litt nummen og ikke har så mye kraft som før. Aner ikke om jeg har hatt det, og gidder ikke stikke til legen hvis jeg ikke er nødt. Blir glad for tips og råd, da venstre armen er min dominante arm Anonymous poster hash: cfd63...df8
Supraspinatus Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Om du får skulderen ut av ledd (luksasjon) så vil du sannsynligvis ha problemer med å bevege den i det hele tatt. Hvor smertefullt det er avhenger av om dette er første eller gjentatte gang, og hvor god opptrening du ev har hatt. Jeg vil se det som høyst usannsynlig at du går med skulderen ute av ledd i en tid uten å merke det. Klikking i skulder er vanlig og det kan skyldes en mengde årsaker. F.eks. betennelse, ødem, etc.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Tro meg, det syns og høres om du har skulderen ut av ledd!!Anonymous poster hash: 178f3...a3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå