Gå til innhold

Hvor lav bmi har man når noen ser at du sliter med noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fult klar over at det vil være veldig forskjellig fra person til person. Sånn cirka under 16 ? 

Anonymous poster hash: 220f2...a9f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fult klar over at det vil være veldig forskjellig fra person til person. Sånn cirka under 16 ? 

?

Må innrømme at jeg ikke forstår hva du vil frem til her. 

Anonymous poster hash: 6e4ec...bc2

• Liker 1
Skrevet

?

Må innrømme at jeg ikke forstår hva du vil frem til her. 

Anonymous poster hash: 6e4ec...bc2

Ja. Jeg skriver jo det rett ut. På hvilken bmi ser man syk ut? 

• Liker 1
Skrevet

Du vet jo at det kommer helt an på den enkelte person.

• Liker 4
Skrevet

Kommer vel an på beinbygning/struktur og sammensetning mellom fett og muskler det. Bmi er ikke en helt eksakt fasit.

Anonymous poster hash: 7056d...da5

Skrevet

Jeg ser grisesjuk ut på BMI på 19. Da stikker det bein ut overalt. Andre ser helt flotte ut på den BMIen. Det er helt umulig å si, da det varierer stort fra person til person.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg ser syk ut når jeg har en bmi på 17. 
Nå ligger jeg heldigvis på 22-23, selv om jeg trivdes aller best med meg selv på 17. (nå ser jeg sunn ut i forhold til tidligere dog. )

Skrevet

folk vil nok begynne å mistenke det på bmi 19 og nedover. man kan jo aldri vite, man mange tenker nok sitt

Anonymous poster hash: 5eb1e...cbc
Skrevet

folk vil nok begynne å mistenke det på bmi 19 og nedover. man kan jo aldri vite, man mange tenker nok sitt Anonymous poster hash: 5eb1e...cbc

Du er nødt til å trolle. Ei venninne av meg har en bmi på 18 og det kunne ikke falle meg inn å tro at hun var syk, ingen med vettet i behold ville tenkt noe slik om hun.

• Liker 2
Skrevet

Du er nødt til å trolle. Ei venninne av meg har en bmi på 18 og det kunne ikke falle meg inn å tro at hun var syk, ingen med vettet i behold ville tenkt noe slik om hun.

ts: jeg tror ikke hun troller.. 19 i bmi, da er man veldig slank, men man ser ikke syk ut da. Mange kan se litt for tynne ut på 18, men så straks man går ned noen kilo derfra blir man ofte for tynn.

Skrevet

ts: jeg tror ikke hun troller.. 19 i bmi, da er man veldig slank, men man ser ikke syk ut da. Mange kan se litt for tynne ut på 18, men så straks man går ned noen kilo derfra blir man ofte for tynn. Anonymous poster hash: 220f2...a9f

Vel, jeg tror at slike mennesker som mener 19 i bmi er for tynt troller, eller eventuelt bare er vant til å se tykke mennesker. Det er jo tross alt en bmi som ligger på normal bmi om det er fasit for dette menneske. Igjen venninna mi med en bmi på 18 er slank men sykelig undervekt har hun da aldeles ikke.

Skrevet

Vel, jeg tror at slike mennesker som mener 19 i bmi er for tynt troller, eller eventuelt bare er vant til å se tykke mennesker. Det er jo tross alt en bmi som ligger på normal bmi om det er fasit for dette menneske. Igjen venninna mi med en bmi på 18 er slank men sykelig undervekt har hun da aldeles ikke.

Det er stor forskjell på hvordan ulike mennesker ser ut med samme bmi. Noen har en større ramme og ser fortere mager ut, andre har smalere ramme og tåler lavere vekt. I tillegg kommer muskelmasse i forhold til fettmengde og slike ting.

• Liker 3
Skrevet

Det er stor forskjell på hvordan ulike mennesker ser ut med samme bmi. Noen har en større ramme og ser fortere mager ut, andre har smalere ramme og tåler lavere vekt. I tillegg kommer muskelmasse i forhold til fettmengde og slike ting.

Selvsagt. Nettopp derfor kan en jo ikke konsekvent si at noen med en bmi på 19 begynner å se syk ut. Har da også skrevet i mitt svar #5 at det kommer an på personen og at bmi ikke er noe fasit. Jeg vet alt dette du sleiver, men vet ts og den ab brukeren jeg siterte dette?

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg skriver jo det rett ut. På hvilken bmi ser man syk ut? 

Det er slett ikke det du skriver! Dette er overskriften:

Hvor lav bmi har man når noen ser at du sliter med noe?

BMI er ikke avgjørende for om du skal ha et problemfritt liv.

• Liker 2
Skrevet

BMIen min er 14 og jeg får da høre at jeg ser frisk og og "må du gå opp i vekt da??"

Anonymous poster hash: 52d60...ec2
Skrevet

BMIen min er 14 og jeg får da høre at jeg ser frisk og og "må du gå opp i vekt da??"

Akkurat dette har jeg vanskelig for å tro på.

• Liker 6
Skrevet

Akkurat dette har jeg vanskelig for å tro på.

Glemte å spesifisere at det gjelder kun ansiktet. Jeg skjuler kroppen i store og løse klær så den ser man ikke. Er veldig rund i ansiket pga. vannansamlinger og hovenhet.

Skrevet

Bs! Du juger nok så du tror det sjølv

Anonymous poster hash: 756e0...78b

Skrevet

det som kissosv sier her. jeg sier ikke at de med 19 i bmi er syke, jeg sier at fra 19 og nedover (da mtp at noen ser tynnere enn andre ut på den bmi-en) så kan noen folk tenke sitt. det betyr ikke at folk faktisk har problemer, men folk kan nå være fordomsfulle mot tynne/ veldig tynne uansett. det var derfor jeg startet såpass "høyt" som på 19, fordi noen ser veldig tynne ut allerede da

Anonymous poster hash: 5eb1e...cbc

Skrevet

Glemte å spesifisere at det gjelder kun ansiktet. Jeg skjuler kroppen i store og løse klær så den ser man ikke. Er veldig rund i ansiket pga. vannansamlinger og hovenhet.

Dette er tydelige tegn på at du er syk.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...