Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig og bli lei av skole? Går nå 2 klasse på vidergående og er lei skolen. Vil ta videre utdanning men nå er jeg dritt lei skole

Anonymous poster hash: 6938d...b58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er normalt. Går i 3. klasse nå og skjønner ikke hvordan jeg skal takle siste året, og ihvertfall ikke hvordan jeg skal klare minst 5 år til med utdanning.

Skrevet

På universitetet får man en helt annen frihet,  så du skal se at det ordner seg. Bare hold ut vgs!

Skrevet

Jeg var også helt vanvittig skolelei på vgs! Etter jeg var ferdig der gikk jeg folkehøgskole, og da begynte jeg å savne "vanlig" skole igjen etterhvert  :fnise: Men frykt ikke; som funginger skriver er det noe helt annet å studere. Man er (forhåpentligvis) mye mer interessert i fagene, man har mye større frihet, kanskje flytter man hjemmefra for første gang.. Mye spennende som skjer der!

Skrevet

Jeg er i full jobb nå etter studiene, og tro meg..... Skole er fantastisk! Jeg savner de late studiedagene! Til og med vgs var null stress i forhold til det å jobbe fullt. Snart blir det nok styr med kjøpe hus, kanskje barn, og alle andre voksenting.

Så, livet er hardt! Skole er noe av det slækkeste. Jeg har liksom samme følelse nå som jeg hadde i eksamenstiden da jeg studerte :P stå opp tidlig, jobbe lenge, får ikke rukket alt det man skal, dra hjem, er sliten, tar seg en lur, jobber litt mer, og legger seg tidlig.

Men, for min del hjalp det å ta meg litt fri før jeg startet å studere. Jeg gikk ett år på folkehøgskole, og ett år hvor jeg reiste/jobbet. Da ble jeg litt mer motivert for å studere.

Anonymous poster hash: 9c1c0...095

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...