Gå til innhold

Støykansellerende in-ear plugger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt støykansellerende in-ear øretelefoner noe sted? Google har ikke vært min venn så langt..

Evt noen som er virkelige gode til å dempe lyden?

Jeg vil helst ikke fylle hele vesken med enorme øreklokker, samtidig som jeg helst vil slippe å havne i avisen for å ha massakrert en hel haug høylydte skoleungdom på bussen.. 

Anonymous poster hash: fce95...fc8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt støykansellerende in-ear øretelefoner noe sted? Google har ikke vært min venn så langt..

Evt noen som er virkelige gode til å dempe lyden?

Jeg vil helst ikke fylle hele vesken med enorme øreklokker, samtidig som jeg helst vil slippe å havne i avisen for å ha massakrert en hel haug høylydte skoleungdom på bussen.. 

Anonymous poster hash: fce95...fc8

Bruk heller prisjakt.

Skrevet (endret)

Personlig liker jeg ikke aktiv støydemping, og ville heller gått for noe som isolerer godt uten. Det finnes mange ørepropper som gjør dette meget bra. Når det er sagt så er Bose QC 20 et meget bra produkt, og du gjør ingen feil ved å gå for dem.

Endret av Maximillian Cohen
Skrevet

Jeg har Beats sine, vet ikke om de skal være støydempende, men det er de :) Beste jeg har hatt til nå, og jeg er ganske så kresen. Ekstremt god lyd i de også. Nå har ikke jeg prøvd Bose sine, men synes mine fungerer helt topp :) 

Anonymous poster hash: 15426...76a
Skrevet (endret)

Beats har vel ikke iem med aktiv støydemping...?

Uansett så har alt jeg har hørt av Beats vært under middels i forhold til prisen når det gjelder lydkvalitet. Selvfølgelig kan en ha forskjellig smak, men etter min mening passer Beats kun for personer som vil ha mye, men ikke nødvendigvis god, bass. Så med mindre de har forbedret seg drastisk i det siste så ville jeg styrt unna.

Endret av Maximillian Cohen
Skrevet

Hantek ved Lambertseter hvis du holder til i nærheten av Oslo.

Anonymous poster hash: 6779a...85c

Skrevet

Det er noen like ved Tingretten også, men jeg husker ikke navnet.

Anonymous poster hash: 6779a...85c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...