Gå til innhold

Alene på hytta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fritidsaktivitet som jeg stort sett kun får holdt på med på hytta. Jeg bor til vanlig et helt annet sted i landet, men har fri noen dager snart og kjenner jeg har litt lyst til å dra på hytta, selv om ingen andre har fri... Da må det i såfall bli alene.

Men tør jeg? :fnise:

Det er bilvei helt fram, og hytta ligger i et hyttefelt, men det er jo ikke sikkert det er flere der midt i uka. Tror jeg klarer alt det tekniske som å skru på vann og slikt (ikke vanlig innlagt vann), men tanken på å være alene på hytta i mørket er bittelitt skummel :jolie::biggrin: Bor alene til vanlig, men det er jo i en boligblokk, og da har jeg masse folk og lys rundt meg. Er jente i 20-årene.

Hva ville dere andre gjort? Drar dere på hytta helt alene?

Anonymous poster hash: 8054f...9a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig!

Det er bare å dra. Du kommer til å kose deg!

Skrevet

Jeg ville gjort det, det er jo tryggere i skogen enn i byen :) Det er vel lås på hytta? Tenk så koselig du kan ha det på kveldene! 

Skrevet

Ja, ser ikke problemet i det hele tatt? Det er jo plenty av folk som bor alene på landet? Jeg bor i en stor blokk midt i Bergen, men det har aldri falt meg inn å være redd for å være alene på hytta. Og vi har ikke naboer på hytta i det hele tatt. 

Det er flere psyko folk i Bergen enn ute der kydne bur. 

Anonymous poster hash: c0554...323
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ville gjort det. Har vært og er mye alene. Du må bare ikke finne på å se på skrekkfilm eller noe sånt om kvelden før du legger deg.

Gjør noe koselig, hør på radioen og spill fin musikk, som du blir i godt humør av. Ta med en morsom bok eller blader du elsker. Tenn lys og plukk blomster. I det hele tatt, gjør det trivelig for deg selv og steng alt det andre ute. Og husk at det står ingen øksemorder bak treet der ute. :fnise:

Skrevet

Min samboer tar med seg geværet selv utenom jaktsesongen, han har aldri reist til hytta uten.. Takk ts, nå vet jeg hvorfor :D HAHA 

Anonymous poster hash: 32959...c82
Skrevet

Du har jo telefon! Der er vel dekning? Og lås døra ogmkos deg.

Anonymous poster hash: 51262...ae3

Skrevet

Jeg reiser ofte alene på hytta selv om jeg synes det er litt skummelt. Fyrer i peisen, har på masse lys og tv i tillegg til at jeg ikke går ut når det er kveld. Selv om det er skummelt på kvelden er det utrolig koselig inne selv om jeg er alene. I perioder er jeg alene på hytta hver helg. Så jeg hadde reist uten tvil.

Anonymous poster hash: a65cf...3a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...