AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Har en fritidsaktivitet som jeg stort sett kun får holdt på med på hytta. Jeg bor til vanlig et helt annet sted i landet, men har fri noen dager snart og kjenner jeg har litt lyst til å dra på hytta, selv om ingen andre har fri... Da må det i såfall bli alene. Men tør jeg? Det er bilvei helt fram, og hytta ligger i et hyttefelt, men det er jo ikke sikkert det er flere der midt i uka. Tror jeg klarer alt det tekniske som å skru på vann og slikt (ikke vanlig innlagt vann), men tanken på å være alene på hytta i mørket er bittelitt skummel Bor alene til vanlig, men det er jo i en boligblokk, og da har jeg masse folk og lys rundt meg. Er jente i 20-årene. Hva ville dere andre gjort? Drar dere på hytta helt alene? Anonymous poster hash: 8054f...9a5
Gjest Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Selvfølgelig! Det er bare å dra. Du kommer til å kose deg!
Campanula Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Jeg ville gjort det, det er jo tryggere i skogen enn i byen Det er vel lås på hytta? Tenk så koselig du kan ha det på kveldene!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Ja, ser ikke problemet i det hele tatt? Det er jo plenty av folk som bor alene på landet? Jeg bor i en stor blokk midt i Bergen, men det har aldri falt meg inn å være redd for å være alene på hytta. Og vi har ikke naboer på hytta i det hele tatt. Det er flere psyko folk i Bergen enn ute der kydne bur. Anonymous poster hash: c0554...323 1
hjertesukka Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Ja, jeg ville gjort det. Har vært og er mye alene. Du må bare ikke finne på å se på skrekkfilm eller noe sånt om kvelden før du legger deg. Gjør noe koselig, hør på radioen og spill fin musikk, som du blir i godt humør av. Ta med en morsom bok eller blader du elsker. Tenn lys og plukk blomster. I det hele tatt, gjør det trivelig for deg selv og steng alt det andre ute. Og husk at det står ingen øksemorder bak treet der ute.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Min samboer tar med seg geværet selv utenom jaktsesongen, han har aldri reist til hytta uten.. Takk ts, nå vet jeg hvorfor :D HAHA Anonymous poster hash: 32959...c82
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Du har jo telefon! Der er vel dekning? Og lås døra ogmkos deg.Anonymous poster hash: 51262...ae3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #8 Skrevet 16. september 2015 Jeg reiser ofte alene på hytta selv om jeg synes det er litt skummelt. Fyrer i peisen, har på masse lys og tv i tillegg til at jeg ikke går ut når det er kveld. Selv om det er skummelt på kvelden er det utrolig koselig inne selv om jeg er alene. I perioder er jeg alene på hytta hver helg. Så jeg hadde reist uten tvil. Anonymous poster hash: a65cf...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå