Gå til innhold

Blir helt sjokka over noe foreldre/barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dame jeg jobber på samme kontor med, ringer/får samtaler av sine to døtre OG sin mor opp til flere ganger hver dag. De bor fem minutter fra hverandre og treffes hver dag etter jobb. Hvordan blir de så avhengige av hverandre??

Jeg bor fem minutter unna min mor jeg også, men vi snakkes/sees to tre ganger ila. en uke..

Dessuten så er dette forstyrrende i arbeidstiden!

Anonymous poster hash: 831c9...710
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mennesker er ulike og har ulike relasjoner til sine nærmeste og sin omgangskrets.

Aksepter at andre ikke er kopier av deg selv.

To tråder på samme tema er en tråd for mye!

Anonymous poster hash: 7e2fd...5bc

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper jeg og min datter får så nært forhold når hun blir voksen:)

Anonymous poster hash: e7a79...7aa

Skrevet

Jeg er enig med deg, ts. Høres ut som at de ikke har klippet navlestrengen til sin mor. Håper at jeg aldri får sånne barn. Folk er forskjellige. 

Anonymous poster hash: 9fbce...8df
  • Liker 4
Gjest Matronella
Skrevet

Greit med god kontakt, men bruke store deler av arbeidsdagen på det? Hvis vedkommende får gjort jobben sin og ikke blir på etterskudd så gidder jeg derimot ikke å bry meg.

Skrevet

Mennesker er ulike og har ulike relasjoner til sine nærmeste og sin omgangskrets.

Aksepter at andre ikke er kopier av deg selv.

To tråder på samme tema er en tråd for mye!

Anonymous poster hash: 7e2fd...5bc

Hvis du ser etter, så er trådene laget på akkurat samme tidspunkt. Med andre ord er det mye mer sannsynlig at det er "hikke" i systemet, enn at TS har laget to separate tråder.

Anonymous poster hash: 29a61...85f

Skrevet

Greit med god kontakt, men bruke store deler av arbeidsdagen på det? Hvis vedkommende får gjort jobben sin og ikke blir på etterskudd så gidder jeg derimot ikke å bry meg.

Når man sitter på samme kontor som to andre, så syns jeg en burde begrense telefonsamtalene... 

• Liker 1
Gjest Matronella
Skrevet

Når man sitter på samme kontor som to andre, så syns jeg en burde begrense telefonsamtalene... 

Ja, det er jeg enig i.

Skrevet

Jeg delte kontor med en far som var sånn, dvs han ringte sin tenåringsdatter/hun ringte ham minst et par ganger hver dag i løpet av arbeidsdagen, i tillegg til alle kompisene han ringte til. Jeg visste alltid hva hun hadde spist, skulle spise om hun fikk lov til å dra hit eller dit, krangling om småting, penger, middag, venninner, hvor hun var og hvor hun skulle og hans bekymringer om om lekser og skole og helt alminnelige ting som været. Vannvittig.

Anonymous poster hash: a56bc...614
Skrevet

Gi beskjed om at det er forstyrrende og at hun må gå ut av kontoret når hun skal ta telefonen, evt gi beskjeder over sms. 

Det nære forholdet ser jeg lite rart med.

Anonymous poster hash: 606c2...f13
Skrevet

Å "slå av en prat" synes jeg folk får ta på fritiden sin. Evt. i pausene som er satt opp på arbeidsplassen. Helt greit med kjappe samtaler om det er noe viktig, men det skal være kjapt og ikke forstyrre de andre. Jeg er helt sjokkert over arbeidsmoralen til enkelte. Og vet ikke moren til vedkommende at hun er på jobb? Mine slektninger (og unger + mann) vet at de ikke skal forstyrre meg på jobb om det ikke er noe viktig. Sønnen min kan ringe om det er noe han ikke finner hjemme, men det går kjempekjapt. Og evt. ting som skal handles sender de beskjed på SMS, så ser jeg det når jeg har tid.

Anonymous poster hash: eb76b...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...