AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Hver dag på lesesalen rumler magen min utrolig høyt. Selv om jeg ikke er sulten. I dag spiste jeg kl 9, og nå kl 11 så rumler magen min som besatt. Det er så flaut! Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Anonymous poster hash: 8c849...e84
Thalassos Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Hva spiste du til frokost? Kan være at det ikke var nok næring, at magen virkelig jobber eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Høres ut som magen din er litt misfornøyd med det du spiste. Kanskje prøve å spise noe annet noen dager og se om det hjelper? Anonymous poster hash: acb92...c11
Gjest Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Min mage er skikkelig sensitiv for mange typer mat, og om jeg spiser "feil" så bråker magen min skikkelig. Selv om jeg spiste 5 minutter tidligere Du får gå gjennom alt du spiser, utelukke en matvare om gangen, og se om du merker noe forskjell på støynivået
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Jeg spiste en skål fruktmüsli med hel-melk til. Skal vel minst ha vært 350-ish kalorier i det? Nei, jeg vet ikke. Nok mat er det hvertfall. Jeg får det samme om jeg spiser brødmat. Salater og rent kjøtt går fint. Anonymous poster hash: 8c849...e84
Gjest Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Da kan det være noe med kornprodukter da siden du reagerer når du spiser brødmat og musli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå