AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Jeg har installert den på telefonen og de har en del bra tilbud, fks go morgen til10 kr, og av og til brus til 10. Men er det flaut å bruke den når man er voksen?Anonymous poster hash: 29a1f...d16
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Jeg har installert den på telefonen og de har en del bra tilbud, fks go morgen til10 kr, og av og til brus til 10. Men er det flaut å bruke den når man er voksen?Anonymous poster hash: 29a1f...d16 Brus til 10?! Finner ikke den kupongen, hvor er den? Anonymous poster hash: 1d3f7...b04
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Brus til 10?! Finner ikke den kupongen, hvor er den? Anonymous poster hash: 1d3f7...b04 Søk Narvesen i app store 7 eleven har også en lignende.Anonymous poster hash: 29a1f...d16
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Flaut er det ikke, men jeg bruker den ikke fordi de skal ha en masse personopplysninger når en registrerer seg første gangen. Jeg delernikke så masse personopplysninger for å kunne få noen produkter litt billigere, dvs. Jeg selger ikke personopplysningene mine til noen som gjør hva Narvesen gjør. Folk bør begynne å tenke seg mer om mht til hva de deler med store kjeder og sikkerheten rundt å gi i fra seg personopplysningene sine. Anonymous poster hash: f8301...797 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Flaut er det ikke, men jeg bruker den ikke fordi de skal ha en masse personopplysninger når en registrerer seg første gangen. Jeg delernikke så masse personopplysninger for å kunne få noen produkter litt billigere, dvs. Jeg selger ikke personopplysningene mine til noen som gjør hva Narvesen gjør. Folk bør begynne å tenke seg mer om mht til hva de deler med store kjeder og sikkerheten rundt å gi i fra seg personopplysningene sine. Anonymous poster hash: f8301...797 Jeg har bare gitt bort fødselsdato og epost.Anonymous poster hash: 29a1f...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå