Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått glipp av de siste episodene, og i kveld var det ikke noe Buffy! Hva skjedde? Kommer det nye episoder snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den aller siste episoden i serien ble sendt på TVN sist søndag. Serien stoppet etter 7 sesonger, pga seertall og at Sarah Michelle Gellar var lei.

Skrevet

Er det ikke laget flere episoder i det hele tatt?

Hva skjedde de siste par gangene da? Fikk de tatt Kaleb?

Skrevet

Her kan du lese om hva som skjedde.

Slutten på sesong 7 i Buffy er samkjørt med slutten på sesong 4 i Angel.

Skrevet
Slutten på sesong 7 i Buffy er samkjørt med slutten på sesong 4 i Angel.

Det er nå ikke helt riktig.

Siste episode av Buffy ble laget våren 2003. Siste episode av Angel ble laget våren 2004.

:)

Skrevet

Det stemmer nok det Orakel skrev, for Angel hadde 5 sesonger ;)

Skrevet
Det stemmer nok det Orakel skrev' date=' for Angel hadde 5 sesonger ;)[/quote']

Jepp det stemmer :wink:

Joss Whedon som har laget seriene har vært skikkelig uheldig i det siste. Alle seriene hans blir tatt av luften. De sluttet ikke Angel frivillig.

Serien Firefly ble stoppet før en hel sesong var ferdig :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Tilbake til Buffy da; den linken gav jo ikke noe skikkelig resyme av siste episode? Bare alle de andre? Er det ingen som gidder å fortelle?

Amber ikke logget på

Skrevet

Eh, det kommer vel an på hva en legger i "samkjørt". Buffy og Angel ble ikke avsluttet samme året. Som sagt, Buffy ble avsluttet våren 2003, og Angel våren 2004. Da er jo ikke avslutningen "samkjørt"...

Skrevet
Det stemmer nok det Orakel skrev' date=' for Angel hadde 5 sesonger ;)[/quote']

Joda, men Angel sesong 1 startet samtidig med Buffy sesong 4. Ikke samtidig med Buffy sesong 3.

Skrevet

Men det hun skriver er jo at slutten på sesong 4 av Angel er samkjørt med slutten på Buffy. Ikke at slutten på Angel er samkjørt.. Nå har jeg ikke sett Angel, for jeg likte det ikke, men på Tvtome står det "Angel leaves Los Angeles to help Buffy in Sunnydale". Det var vel det eneste Orakel ville frem til?

Skrevet
Tilbake til Buffy da; den linken gav jo ikke noe skikkelig resyme av siste episode? Bare alle de andre? Er det ingen som gidder å fortelle?

Amber ikke logget på

Eh, hvis du hadde scrollet ned på siden til du kom til sesong 7, da kunne du klikket deg inn på hver enkelt episode. F.eks, klikke på siste episode Chosen

Åja, nå skjønner jeg Orakel. Hihihi, må visst drikke mer kaffe, er ikke våknet enda. :ler: (Ler av meg selv.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Eh, hvis du hadde scrollet ned på siden til du kom til sesong 7, da kunne du klikket deg inn på hver enkelt episode. F.eks, klikke på siste episode Chosen

Eh og hvis du leser der inne står det bare et par setninger om episoden, og resten er bare en masse tolkninger...

Gjest Anonymous
Skrevet

åh nå ser jeg at du hadde en annen link! Sorry

Skrevet

I slutten av Angel sesong 4 får Angel en amulett som skal brukes i Sunnydaleapokalysen. Han drar så til Sunnydale (nest siste episode av Buffy) og gir Buffy amuletten som Spike bruker i siste episode av Buffy.

I begynnelsen av sesong 5 av Angel, får Angel amuletten i posten og Spike blir en et fast medlem i Angel-serien ut sesong 5.

Er du fornøyd nå? :wink:

Skrevet

og hvilken angel-sesong er det som går nå?

mener du at spike vender tilbake i angel sesong 5 som foregår ETTER buffy sesong 7?

sorry, jeg må ha det inn med teskje her.

Skrevet

mener du at spike vender tilbake i angel sesong 5 som foregår ETTER buffy sesong 7?

sorry, jeg må ha det inn med teskje her.

Ja :wink:

Skrevet

takk skal du ha.

betyr det mer spike på norsk tv med det første?

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hvor langt TV2 har kommet i Angel. Tror ikke de er kommet lenger enn sesong 3 et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...