Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #1 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg har nylig fått vite at min bror har slått (eller dyttet) sin høygravide kone så hun fikk blodutredelser! :cry: De har nå fått en nydelig liten datter, og i forbindelse med at hun lå på klinikken så ble saken anmeldt til barnevernet. Jeg er så fortvilet, forvirret og oppgitt at jeg har ikke ord! Jeg har alltid visst at min bror har et voldsomt temperament, men har ikke innsett hvor ille det er før nå. :cry: Det var min mor som fortalte meg hva som har skjedd, jeg har ikke klart å snakke med min bror om dette enda. Vi har ikke spesielt nær kontakt, men er ikke på noen måte uvenner. Han vet at jeg har fått vite det. Min bror har i følge min mor innsett at det han har gjort er galt. Han angrer også, og har visstnok begynt å gå til timer hos psykolog. Men kan dette hjelpe da? Min svigerinne bor nå hos sine foreldre sammen med barnet, og min bror besøker dem der. Jeg har forstått det slik at det er inngått en avtale om at det skal være en annen person til stede når de tre er sammen. Og det er jo vel og bra, men de tar nok også sikte på å bo sammen igjen med tiden. Hverken jeg eller min familie kan akseptere at min bror slår. Men finnes det hjelp - som virkelig hjelper? Kan vi noen sinne stole på at det er bra mellom dem igjen? Hvordan skal jeg reagere - jeg er jo RASENDE på min bror - vet ikke hvordan jeg skal takle dette helt. Jeg skammer meg! Jeg håper og håper på at dette kan ordne seg igjen. Ellers har jeg ingen bror lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juli 2002 #2 Del Skrevet 10. juli 2002 Har du hørt om ATV? Det er alternstiv til vold. Har en kamerat som har jobbet der. Der driver de med terapi for voldelige personer. Kriteriet for å få behandling er at du selv har innsett at du har gjort noe galt. Dette kan du videreformidle til din bror. Tlf til ATV er : 23 23 15 70. De som jobber med dette til daglig ser resluteter og har tro på at menneske kan forandre seg. Håper dette gjelder din bror også. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå