Gå til innhold

Hva synes dere om menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har gnagere? Degus, ørkenrotte, hamster, rotte, chincilla, marsvin, capybara? Er det turn off?

Anonymous poster hash: ef0a6...cfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han samtidig har barn så er det ok. Ellers er det litt merkelig med en voksen mann med slike dyr..

Anonymous poster hash: ea2cb...88d
Skrevet

hvis det lukter gnager av han nei esj

Anonymous poster hash: d8743...72a
  • Liker 2
Skrevet

Koselig med dyr så det hadde bare vært positivt. Så lenge han tok seg av dem selv.

Anonymous poster hash: 88266...d19

Skrevet (endret)

Det at han har dyr er bare et pluss i min bok!

Endret av Rammfrø
Skrevet

Jeg er hyperallergisk mot smågnagere. Får astmahoste av å være i samme rom som dem over tid. Så det er nok definitivt en deal breaker for meg.  :fnise:

Skrevet

Kjenner folk som har dyr som er mer unormale, så ingen problem.

Skrevet

Menn som har katt får plusspoeng i boka mi. 

• Liker 2
Skrevet

En venninne av meg fortalte at når jenter ser en gnager så hopper de opp på en krakk og hyler.

Anonymous poster hash: ef0a6...cfe
Skrevet

Jeg er veldig allergisk mot pelsdyr, så dessverre hadde ikke det vært en mann for meg.

Anonymous poster hash: 6de5b...274
Skrevet

dersom de har stor plass og mannen har gode kunnskaper - søtt

dersom de er i bittesmå bur og ikke får skikkelig mat - nei

Anonymous poster hash: 8e264...fa9
Skrevet

Er ikke sånn storfan av sånne dyr ,men hadde ikke vert dealbreaker..:)

Menn med dyr er egentlig generelt et stort pluss !

Skrevet

Hvor bevisst han er på behovene til dyret sitt er det viktigste, et godt eksempel på det er hovedpersonen i Jurassic World. :) han var flink med dinoene.

Skrevet

De mennene jeg kjenner som har/har hatt det har vært noen raringer, og skikkelig urenslige. Men jeg ville ikke dømt en mann ut fra ørkenrottene hans sålenge han fortsatt greide å holde det renslig og luktfritt der. Altså IKKE gulvet fullt av nedbæsja slitte tskjorter og håndkler som ligger rundt buret , sengetøy med hull i som rotta beit på for 4 mnd siden osv....

Kunnskap og dedikasjon til dyr er veldig fascinerende, men om han har dyr bare for å "ha dyr" så kan jeg fort bli frustrert over at han ikke har peil/gir dyret tilstrekkelig oppfølging.

Anonymous poster hash: 6a828...1ce
  • Liker 1
Skrevet

Som andre her nevner så er det ingen turn-off så lenge han har kunnskap og behandler dyret/dyrene riktig. Menn som liker dyr er generelt turn-on. Likevel hadde det ikke vært så lurt for meg å bli sammen med en mann med gnagere da jeg selv har en hund som opprinnelig ble avlet for å ta rotter og andre smådyr som kom seg inn i hus og hjem. 😅

Anonymous poster hash: f2568...1e6

• Liker 1
Skrevet

Kjenner typen.. de har gnagere, halv-langt hår, tribaltattis, sverd på veggene. Nei takk. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...