AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg er kjemperedd. Det er uvant fordi jeg er en person som ikke har tatt godt vare på meg selv tidligere i livet. Har svevd mellom liv og død mange ganger, nesten alltid selvforskyldt. Osv.. Men nå har jeg levd et normalt liv ett par år og jeg er så utrolig redd for krig. Jeg er både redd for Russland og pga alt som skjer i midtvesten. Norge er jo et fredelig land, men nå som vi har så mange utlendinger her.. Hva kommer til å stoppe dem fra å ty til vold-krig her også? Hvorfor er det (evt.tilsynelatende) bare menn som kommer? Jeg har lenge tenkt at noe kommer til å skje pga hele kulturen vår er blitt så forvridd. Mennesker er villige til å leve som dyr kun for å sprøyte gift rett i blodet sitt. Alle skal promotere og utlevere seg selv mest mulig. Alle skal bli "sett". Alle vil kjøpe "made inn China" ting uten å bry seg om innholdet eller hvilken enorm støtte det gir dem hva økonomien angår. Folk ønsker ikke å stemme enkelt fordi de ikke VET hvem som mener ditt og datt.. Dette er det jo flere grunner til så klart. Men til overskriften: Vet noen hvordan man kan komme i kontakt med såkalte preppers her i Norge? Jeg er redd for barnet mitt sitt liv (om/når det blir krig, ikke nå) Hva kan jeg/vi gjøre? Anonymous poster hash: 465e6...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 MidtØSTEN selvsagt!!!! Anonymous poster hash: 465e6...ba7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Lurer på dette selv, også grunnet mitt barn. Håper noen kan svare. Anonymous poster hash: f7be2...6a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå